14 festprissar traskar omkring i rummet.
- Det börjar ju bli riktigt spännande det här.
- Stämningen är elektrisk.
- Mitt hjärta slår volter.
- Jag har svept ett helt batteri med drinkar.
- Okej, nu släpper vi det här och sörjer våra fallna kamrater. Skål för Björn Den Gode som stirrades bort av överklassen och gjorde en bugning lika ful som ett babianarsle.
- Skål för Zebulon som briljerade med bugning lika vacker som en förzinkad skarprättare!
Vi tappar alltså Borgaren Björn Den Gode och Överklassaren Zebulon den här vändan. Ni får gärna göra ett sista inlägg, men givetvis inte posta spelrelaterad information. Tack för ert deltagande.
Minglet fortsätter med följande drinksvepare:
Vildkatt (75%)
krank (65%)
Persson (35%)
Rising (35%)
Vicotnik (20%)
Basenanji (15%)
Glom (10%)
kefka (10%)
Vimes (10%)
Pilzeman (före detta Hellzon) (0%)
hjk (0%)
Måns (0%)
Paxen (0%)
Purgatory (0%)
Runda slutar 21:30 på torsdag.
Notera alltså att Pilzeman hoppar in som ersättare. Jag förstår om ni kan tycka att det känns konstigt då han har startinfo om en bortplockad roll, men jag gör hellre såhär än att fimpar en aktiv roll. Välkomna Pilzeman åter.
- Det börjar ju bli riktigt spännande det här.
- Stämningen är elektrisk.
- Mitt hjärta slår volter.
- Jag har svept ett helt batteri med drinkar.
- Okej, nu släpper vi det här och sörjer våra fallna kamrater. Skål för Björn Den Gode som stirrades bort av överklassen och gjorde en bugning lika ful som ett babianarsle.
- Skål för Zebulon som briljerade med bugning lika vacker som en förzinkad skarprättare!
Vi tappar alltså Borgaren Björn Den Gode och Överklassaren Zebulon den här vändan. Ni får gärna göra ett sista inlägg, men givetvis inte posta spelrelaterad information. Tack för ert deltagande.
Minglet fortsätter med följande drinksvepare:
Vildkatt (75%)
krank (65%)
Persson (35%)
Rising (35%)
Vicotnik (20%)
Basenanji (15%)
Glom (10%)
kefka (10%)
Vimes (10%)
Pilzeman (före detta Hellzon) (0%)
hjk (0%)
Måns (0%)
Paxen (0%)
Purgatory (0%)
Runda slutar 21:30 på torsdag.
Notera alltså att Pilzeman hoppar in som ersättare. Jag förstår om ni kan tycka att det känns konstigt då han har startinfo om en bortplockad roll, men jag gör hellre såhär än att fimpar en aktiv roll. Välkomna Pilzeman åter.