Tillräckligt stort för att jag ska vara helt förbryllad över att nyheten har legat uppe sen den 25:e utan att det har blivit prat om den här förrän nu.Dante said:
På Rollspel.nu har den bara legat uppe sen, typ, nyss. Den skickades in igår kväll och godkändes för publicering någon gång mellan då och nu.DeBracy said:Tillräckligt stort för att jag ska vara helt förbryllad över att nyheten har legat uppe sen den 25:e utan att det har blivit prat om den här förrän nu.
Yes, jag kikade på datumet. Jag fick bara nys om det igår kväll då Wulfrik nämnde nåt om saken i småpraten lite lösryckt och jag blev tvungen att undersöka.Dante said:På Rollspel.nu har den bara legat uppe sen, typ, nyss. Den skickades in igår kväll och godkändes för publicering någon gång mellan då och nu.
Funderar starkt på det.Hakanlo said:Hänger Sagagames på med distribution genom samma återförsäljare?
Ja, tyvärr är det så. Samtidigt ska man inte underskatta den fysiska butiken där folk kan bläddra och impulsköpa på ett annat sätt - samt att det ju lär vara enklare att till exempel sälja Evolutionens Barn för er som har en ordentlig hemsida än det är för mig som måste hålla på och krångla med paypal och skit. Jag tror det är lättare att slänga med ett ex av ett spel om man ändå sitter och köper från ett och samma ställe - köper man EB från mig kan man ju inte ens köpa svartvita och färg i samma paket utan att få separata fraktkostnader pga hur Publit funkar.Legion said:Facit är att det alltid kommer vara mycket billigare att handla direkt över nätet, och det begränsar möjligheten att sprida böckerna till fysiska butiker.