Nekromanti 5-årskalas till helgen

Rickard

Urverk speldesign
Jag dyker också upp [NT]

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som tydligen kan dyka uppåt, vilket resulterar i rätt sköna stunts vid hopptornet på sommaren

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Dante tycker »ja« ...

Jag kan ju inte ge ett »officiellt« svar eftersom jag inte ingår i redaktionen.

Men jag tycker absolut du kan ta med dig någon som vi kan omvända till forumit (så länge det är en gamer förstås).

I slutändan är det förstås upp till redaktionen att besluta.

Gardener

Champion
Re: Dante tycker »ja« ...

Jodå, det går bra, i måttliga mängder. Vi vill inte ha en hel skolklass som kommer och snyltar tårta. =]

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Re: Dante tycker »ja« ...

Njae. Busslast blir vi inte. Jag, maken och vännen Mattias. Maken har i alla fall varit inne någon gång men är mest aktiv via mig. Matte har varit aktiv via mig, dvs frågor som uppkommit under spel har tagits upp här på forumet. :gremsmile:

Så vad ska jag säga. Matte den fuskisen skulle kunna vara aktiv för han har ju sånt däringa bredband, till skillnad från mig som sitter på modem.

I alla fall kanske vi blir tre härutfrån... typ Smara och UpplandsVäsby. Typ.

Hoppas det finns mycket tårta, gosigt folk och att man inte betraktas som något som katten släpat in bara för att man inte hunnit vara aktiv den sista tiden... Mycket plugga var det... *slokar med öronen*

Troberg

Sinister eater
Du vågar inte möta oss ansikte mot ansikte? [NT]

NT = No Text (Ingen text)

Gardener

Champion
Re: föda?

Det finns en mcd några hundra meter bort och en del andra korvkiosker och japanska snabbmatshak. Det är ju ganska nära till Globen-området. Finns kanske saker närmare också.

Foggmock

Myrmidon
Re: Givet.

Bra att du påminde mig, jag har inte packat ner leken.

Det är ett kortspel där reglerna ändras medans man spelar, mycket underhållande och tidsdödande.

Korpen

Hero
Instämmer!

Även om det är först idag jag visste att jag skulle kunna inställa mig till tårtan,,, jag menar "kongressen".

Gardener

Champion
Re: Givet.

Ingen fara på taket, även om du hade glömt så är jag säker på att det kommer vara några fler som har med sig Fluxx. =]

seinet

Swashbuckler
Re: Även en ny

Det är aldrig för sent att säga till...

/Seinet Wintermute - Sitter just nu i lokalen och väntar på Chrull och Gardener så vi kan börja fixa iordning tårtan