Nekromanti [Null State] - ny header

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Ni kommer nog att hinna tröttna på de här innan Januari är slut...

Det här är en som egentligen började som en ganska anonym header, jag hade mest tänkt lite grunge i bakgrunden och typ några rör eller nåt. Så råkade jag på lite andra prylar, så blev det som det blev...

Vad tycker ni? Syns det ens vad det är?

EDIT: Lade till en andra bild, som kanske är tydligare.

EDIT 2: Föregående headertråd

Attachments

Möller

Hubert Hortlax
Kommer inte denhär fuckas upp när sidorna limmas mot ryggen?
Känns lite sådär halvsmart att sätta sånt stort fokus i mitten, när det ändå kommer förvrängas.

krank

Möller said:
Det hade varit ett problem om Null State skulle limmas. <50 sidor funkar bättre med häftning... =)

Möller

Hubert Hortlax
krank said:
Möller said:
Det hade varit ett problem om Null State skulle limmas. <50 sidor funkar bättre med häftning... =)
Okej. Det kanske fixar det. Jag ger mig =)

solvebring

Superhero
McFisk said:
Snygg, men jag gillade de andra bättre.
Yeah. Den här känns för "clean".
Men tja, vad fan, den är snygg. Och vad det gäller om vad ser vad det är så gissar jag på en ryggtavla - skulderblad - och kablar/slangar?

krank

solvebring said:
McFisk said:
Men tja, vad fan, den är snygg. Och vad det gäller om vad ser vad det är så gissar jag på en ryggtavla - skulderblad - och kablar/slangar?
För "Clean"? Jag kände typ tvärtom, att de två senare var för "skitiga" och den här närmare UFO-headern, men OK då =)

EDIT: Och ja, du gissar rätt.

krank

Nu har jag fuskat och lagt upp ännu en variant...

solvebring

Superhero
krank said:
solvebring said:
McFisk said:
För "Clean"? Jag kände typ tvärtom, att de två senare var för "skitiga" och den här närmare UFO-headern, men OK då =)

Tja, det handlar nog mer om stil när det kommer till cleanhet. Så här känner jag: Visst, den här är mörkare och så, och motivet kanske är lite mer "smutsigt" i sig. Fast om man kollar på de andra bilderna så ser de liksom skitigare ut i sin helhet. De känns grådaskiga, med dålig skärpa, ofokuserat ljus och de föreställer saker som liksom är lite kluriga att se. De bilderna är mera "skumma" medan den här känns mer tydlig. Den här uttrycker något tydligt - de andra hade ett större tolkningsvärde och var ruffare totalt sett. Kort och gott, den här bilden är tydlig och rättfram, de andra hade en lite mer freaky stämning över sig.

KamiFisk

Hero
solvebring said:
krank said:
solvebring said:
McFisk said:

Tja, det handlar nog mer om stil när det kommer till cleanhet. Så här känner jag: Visst, den här är mörkare och så, och motivet kanske är lite mer "smutsigt" i sig. Fast om man kollar på de andra bilderna så ser de liksom skitigare ut i sin helhet. De känns grådaskiga, med dålig skärpa, ofokuserat ljus och de föreställer saker som liksom är lite kluriga att se. De bilderna är mera "skumma" medan den här känns mer tydlig. Den här uttrycker något tydligt - de andra hade ett större tolkningsvärde och var ruffare totalt sett. Kort och gott, den här bilden är tydlig och rättfram, de andra hade en lite mer freaky stämning över sig.
Ja jag känner samma sak, Detta motivet känns mer EB.
Jag gillar mystiken som byggs upp särskilt runt UFO bilden.
Denna känns alldeles för, bah hittar inget bra ord för det. Den är snygg som fan men den känns inte som Null State för mig.