"Kludda ner något" säger hon och gör en bild som för mina tankar till Linda och Valentin och andra franska serier...skruttfia said:kludda ner något
Eeeexcellent! Kludd är ju BÄST. Typ. Alltså... ja... nothing to see here, carry on.skruttfia said:(Och ville du köpa illustrationer så får du mer för pengarna om du vill ha kludd nu och då ;P)
Nä, var lite oschysst av mig att inte förklara vad jag menar. Så jag gör det nu istället.skruttfia said:Har ingen koll på människan du nämner eller vad stilen bör innebära dock. Försöker mest sluta med anime och leka halv-realist :3
Om jag träffat dem innan - den som är skickligast så klart.skruttfia said:Jomen intressant jämförelse att rita sade jag och var tvungen att kludda ner något. Vem skulle du helst ha bredvid dig i strid?
Heh, ja, med tanke på nivån ditt "kludd" håller, så är det nog definitivt inte otroligt att jag kommer försöka klämma ur dig ett gäng såna till Garderobsvärlden...skruttfia said:(Och ville du köpa illustrationer så får du mer för pengarna om du vill ha kludd nu och då ;P)
Så du dricker sånt du... =)skruttfia said:Krank
Feel free :3 Fö kan nämnas att jag tar betalt i udda valutor för det mesta nuförtiden. Garn, ull, choklad och överrasknignar är vad mina 8 senaste commissions har betalats med xD Och lite chilikrydda och massvis med kool-aid
Det är vi nog fler som skulle kunna vara intresserade av, vid något tillfälle. Har du någon portfolio någonstans? Det skulle vara kul att se mer av vad du gjort än bara den här "skissen" och de bägge färgbilderna. (Jag är mycket förtjust i tuschliknande grejer.)skruttfia said:(Och ville du köpa illustrationer så får du mer för pengarna om du vill ha kludd nu och då ;P)
Jag är inte senil, jag är tydligen synskadad.skruttfia said:Du har redan svarat ungefär sådär en gång i denna tråd. Är han lite senil? ;D Men en annan tråd med fler bilder sitter ju aldrig fel.