Nekromanti Poseur´s Reviderade Mûhad V:1.1

Poseur

Swashbuckler
Nu har jag rättat, småändrat och styckat upp min text om Mûhad och finns nu att tillgå här ifrån tänkte jag.

Ska påminna igen om att texten är skriven för mig själv, som minnesanteckningar och tanken var inte att den ska fungera som supplement, men eftersom det blev en del skrivet så lade jag upp det för allmän beskådan.

Och då det var ett tag sedan så skapar jag en ny tråd istället för att bumpa den gamla.

Återigen tack till alla som gett inspiration, ni vet vilka det är.

Hoppas det ska vara till glädje för er :gremsmile:

/Poseur delar med sig

Attachments

Fain

Warrior
Jag blev lite förvånad över hur långt det var(Men varför klaga, det är underbart med detaljerad information) men jag ska läsa igenom hela så fort jag hittar tid, låter riktigt intressant :gremlaugh:

Vanilla bear

Veteran
Klockrent =D

Har inte hunnit läsa igenom det hela utan bara skummat men det ser helt wunderbar ut.

Hrimfar

Veteran
Jäkligt trevligt med ett nytt Mûhad. Jag måste säga att jag verkligen gillar din version av västlanden, känns mer som området kring Kaspiska havet!

Om något så kunde du underlätta läsningen genom att göra om texten till brödtext och även kanske lämna fler uppbrott för olika stycken (eventuellt skriva i två spalter).

Poseur

Swashbuckler
Härligt att ni gillar det =)

Jag lade ut det tidigare i lite sämre utförande, fullt med felskrivningar och underligare meningar och framför allt ingen styckesindelning.

Så tänkte att det förmodligen var många som missade det förra inlägget så jag valde att skapa en ny tråd.

För bumpar man trådar så syns det inte alltid, beroende på inställningarna.

Men hoppas flera får nöje utav det nu, hur det än är så är det ju bra mycket mer beskrivet än Mûhad i GM så man får lite mer kött på benen :gremsmile:

Och skall påpekas igen, att det är såhär jag ser på Mûhad och det som skrivits är för min skull som minnesanteckningar, och det som är beskrivet är liksom det som har varit centralt och viktigt i min kampanj.

/Poseur
hoppas fortfarande att Ymir blir klar med västländerna