Så efter diskussioner i annan tråd om vem som ska hålla i næsta varuvlsspel så tar jag helt enkelt bollen och springer med den nu.
Temat ær
Supernatural
Jægare mot demoner! Winchesters mot guløgda avtalsskrivare!
Kan ni finna de demonbesatta personerna och gøra er av med dem innan de tar livet av er alla och fullbordar sin ritual før att øppna en port till helvetet?
Så ladda hagelbøssan med saltpatroner, førbered vigvattnet och rabbla de dær exorcistramsorna en extra gång. Demonerna må flåsa efter era sjælar, men det finns alltid lite tid øver før en go omgång angst.
Praktisk info:
- Deadline før anmælan ær den 12 september 15.00.
- Anmælan sker endast hær i tråden, inga PM.
- Spelstarten blir i børjan på veckan dærpå (v.38).
- Två rundor per vecka, med deadlines som passar mitt veckopendlande.
- Minst 10 spelare, ingen øvre græns i nulæget.
- Kommer att ha sporadisk internettillgång de nærmaste veckorna så ha tålamod om jag inte svarar på frågor direkt. Hjælp mig æven gærna att sprida vetskapen om spelet.
- Inga bekræftelser på deltagande kommer gøras, så anmæl er endast om ni VET att ni kommer delta. Ni kan såklart avanmæla er fram till deadlinen, men efter det så sætter jag ihop spelet och så kør vi!
Temat ær
Supernatural
Jægare mot demoner! Winchesters mot guløgda avtalsskrivare!
Kan ni finna de demonbesatta personerna och gøra er av med dem innan de tar livet av er alla och fullbordar sin ritual før att øppna en port till helvetet?
Så ladda hagelbøssan med saltpatroner, førbered vigvattnet och rabbla de dær exorcistramsorna en extra gång. Demonerna må flåsa efter era sjælar, men det finns alltid lite tid øver før en go omgång angst.
Praktisk info:
- Deadline før anmælan ær den 12 september 15.00.
- Anmælan sker endast hær i tråden, inga PM.
- Spelstarten blir i børjan på veckan dærpå (v.38).
- Två rundor per vecka, med deadlines som passar mitt veckopendlande.
- Minst 10 spelare, ingen øvre græns i nulæget.
- Kommer att ha sporadisk internettillgång de nærmaste veckorna så ha tålamod om jag inte svarar på frågor direkt. Hjælp mig æven gærna att sprida vetskapen om spelet.
- Inga bekræftelser på deltagande kommer gøras, så anmæl er endast om ni VET att ni kommer delta. Ni kan såklart avanmæla er fram till deadlinen, men efter det så sætter jag ihop spelet och så kør vi!