Du är för svår och hal för mig Arvidos MC.
Nu pratar jag inte om dig som person utan som deltagare i spelet. I mitt ulvspel måste du hjälpa oss bybor bättre, eller på ett annat vis?. Ditt senaste inlägg hjälper inte mig om man säger så. Jag är säkerligen för dum för att förstå, och så kan det ju vara ibland.
Att du vill spela på dina villkor är ju något inte jag förstår mig på eftersom jag vill vinna åh byns vägnar. För att göra det måste vi hjälpa varandra, och du hjälper inte mig. Du trasslar till det för mig, och jag får inget grepp om dig.
Som det är nu ligger det 6 röster på dig. Det kanske släntrar in någon till också, och kommer du med ett liknande inlägg trots att vi försöker sätta press på dig hjälper det inte heller byn.
Arvidos MC said:
Nej, det är ingen tung röst. Jag ville vänta tills jag kunde lägga en mer genomtänkt röst, som också skulle kunna säga mer om mig och vad jag står för, men det dök inte upp någon sådan. Så det fick bli Brynolf.
Stövelkatten är ute efter en vettig analys, är det något du kan ge oss?
Jag är ute efter något som hjälper mig att förstå dig och få ett grepp om dig. Något lättarbetat som min hjärna kan ta in.
Jag är intresserad av en genomtänkt röst som skulle kunna säga mer om vad Arvidos MC står för exempelvis. Det fick bli Brynolf helt plötsligt? Vad är det lixom. Först Stövelkatten ---> Inge ---> Brynolf, det hjälper inte mig att förstå dig.
Jag är intresserad av att veta vart du har dina misstankar?