Som föreningens medlemmar förhoppningsvis har fått veta ska vi ha årsmöte snart, start den 23:e januari. Förra årets styrelse har till stor del fallit bort. Styrelsens förslag till nästa års styrelse är jag själv, solvebring och krank från tidigare styrelsen, samt anth som var mycket aktiv i diskussionen om föreningens framtid som hölls för någon månad sedan.
För det första: anth, vill du sitta i styrelsen? Jag ber om ursäkt att jag skickade ut vårt förslag med ditt namn i trots att jag inte fått bekräftelse från dig, men du är naturligtvis fri att avböja.
För det andra: förslaget är på fyra personer för att det är minimiantalet enligt stadgar, men man kan vara fler! Om du är intresserad, hör av dig! Skriv här i tråden eller pm:a mig!
Väl mött,
Jonatan "Pilzeman" för Föreningen WRNU
För det första: anth, vill du sitta i styrelsen? Jag ber om ursäkt att jag skickade ut vårt förslag med ditt namn i trots att jag inte fått bekräftelse från dig, men du är naturligtvis fri att avböja.
För det andra: förslaget är på fyra personer för att det är minimiantalet enligt stadgar, men man kan vara fler! Om du är intresserad, hör av dig! Skriv här i tråden eller pm:a mig!
Väl mött,
Jonatan "Pilzeman" för Föreningen WRNU