Mogger
Hipsteranka
- 10+ - Träff! Du lyckas med det du ville uppnå. Berätta hur.
- 7-9 - Halvträff. En komplikation uppstår. SL berättar vad och hur.
- På en miss händer något dåligt istället. SL berättar vad och hur.
Men vafaaan Måns, det här är ju skitdåligt. Det måste ju heta jos! I övrigt inget att anmärka på.Måns said:Grundtanken är att du har en pool som heter något i stil med juice som du kan använda för att aktivera vissa förmågor. Dessa, och kryssade färdigheter, återhämtas vid vila i en fristad.
DeBracy said:Men vafaaan Måns, det här är ju skitdåligt. Det måste ju heta jos! I övrigt inget att anmärka på.Måns said:Grundtanken är att du har en pool som heter något i stil med juice som du kan använda för att aktivera vissa förmågor. Dessa, och kryssade färdigheter, återhämtas vid vila i en fristad.
Givetvis funkar flera av dessa som ett slags start of session-move.Måns said:Vrålåk
Du äger en fungerande fornkärra.
Jag har inte riktigt någon koll på det än. Jag vet inte än hur omfattande reglerna kommer att bli, men jag kommer inte vilja presentera något som är längre än en 10-sidors PDF. Typ Lady Blackbird i omfong.Patrick Bateman said:Jag tycker det vore roligt om du orkar göra dig besväret att skriva regler som är så utförligt skrivna att de kan användas av var och en som är intresserad. I min MUA-grupp börjar vi närma oss slutet på UA-kampanjen. Till nästa kampanj i Mutant vill jag prova något annat regelsystem. Då skulle det här kunna vara något.