Nekromanti Årets forumpersonlighet 2012.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Årets forumpersonlighet 2012 blir Recca. Hon är störig som fan, men det är åtminstone lite ruter i henne, till skillnad från resten av er slapptaskar :gremsmile:

Grattis Recca!

Årets spelledare 2012 höll i år på att bli jag själv, men då jag inte hann klart Kingmakerkampanjen innan årsslutet så föll titeln mig ur händerna. Det kommer därför inte att utropas någon vinnare i den kategorien. Sorry :/

Möller

Hubert Hortlax
Jag måste ha missat uttagskomiteén ...

Nåja, grattis Recca!

Jag hade nog röstat på Tjavva/Cissi. Hon känns som en nyare, fräschare Recca =)

!Paxen

Swashbuckler
Möller said:

Nåja, grattis Recca!

Hur fan missade du den? Du var ju ordförande?

Hunk

Hero
Möller said:

Nåja, grattis Recca!

Du har nog missat att §29 i regelverket hindrar folk som bytt användarnamn under året att vinna tävlingen.

Fienden

Hero
*Kraetyz svär och gråter, slår näven i en vägg och stampar i golvet. Med tunga suckar och steg går han fram till en soptunna och plockar fram en låda. Det är med stor ångest han plockar ut kort ur lådan, små vita kort med text tryckt på dem. Ett efter ett slänger han korten i soptunnan, och tårarna strömmar ner för hans anlete.

Vad står det på korten, undrar ni?
"Kraetyz: Årets forumpersonlighet på WRNU 2012. Ring mig!"
På baksidan, ett telefonnummer där nollorna är ersatta med hjärtan.

Feuflux

omjonasson.se
Jag läser inte så många forum ordentligt nu för tiden och jag kan inte säga att jag minns nåt vidare om vad som hände på forumet i början av året (eller första halvan av det... eller allting förutom sista veckorna... :gremtongue: ), men jag tycker Recca känns som ett klockrent val.

Cissi nämndes, men där känns det som om "genombrottet" kommit för nyligen för att kunna bli hela 2012s profil.

Varenda gång en sån här tråd kommer upp så tänker jag "jag borde skriva ner några korta betraktelser för varje månad så att jag kan göra världens coolaste års-summering sen" men det gör jag förstås aldrig.

Så... grattis Recca! Det är synd att jag inte är så intresserad av Vampire.

Cissi

Up to no good.
Jag undrar... Var har detta diskuterats?

Och Recca är helt klart värd utnämningen! :gremlaugh:

Konrad Konvalj

Myrmidon
Cissi said:

Allt sköts astralt.

När man väl druckit sig in i dimman får man ett besök av vår chefsidiolog och befriare, Vitulv. Väl i dimman får man lägga sin röst men det finns ingen garanti att rätt forumit får utmärkelsen.

Min röst föll på Stövelkatten. Eller var det Stövelkatten som föll för min röst? Svårt att minnas.

Recca

Femme Fatale
Sååå, innebär min utnämning en get-out-of-jail free-card tills nästa genusdiskussion?!? :gremlaugh: Det vore galet användbart.

/Recca, som trodde Vitulv skojade.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Cissi said:

Alltså, det här är inget som diskuteras eller nomineras. Jag utnämner efter eget tycke och smak, och beslutet ifrågasätts normalt inte.

Organ

Out of time, out of mind
Recca said:
Sååå, innebär min utnämning en get-out-of-jail free-card tills nästa genusdiskussion?!? :gremlaugh: Det vore galet användbart.
Nej, det innebär att man kan betraktas som "Approved by Vitulv", vilket smäller bra mycket högre i alla lägen.

/Anders