Basenanji
Postd20modernist
Dreadwatch: Ebon Oaks
Runda 3
”Ja, nu blir ni kanske förvånade att få höra min röst här och inte Zeniths...faktum är att vi har haft lite problem med att få kontakt med henne...men nu..tecknar studiomannen åt mig att vi tydligen har fått konta...”
”Svara då för i helvete?! Jag har försökt ringa hur många gånger som helst! Ni får avbryta det här, folk dör som flugor härinne! Nu har Brynolf dött! Han ligger i rökrummet i en blodpöl...”
”Så dramatiskt du uttrycker dig Zenith, vi...”
”Men det är ju SANT! Vi kommer ju inte någonstans och jag lär inte komma ut med hjälp av de här stirriga tonåringarna som bara tjafsar fram och tillbaka! Ni måste frita oss innan vi dött hela gänget! Eller frita åtminstone mig...”
”Zenith, nu försvinner du igen...hallååå? Sa du att någon hade dött? På allvar? Zenith?”
...
Vi tackar Brynolf för spel! Du får dödsrossla fram ett sista ”vad var det jag sa...” men annars inte avslöja något!
...
Röstningen:
Salongen (8): Lu-kaazh, Konrad, Tyr, Brynolf, Recca, Vic*, xyas, Vimes
Barnkammaren (3): Tripp_trap, Arvidos, Korpa
*ersättare för Cassius
...
Ni befinner er just nu i ”Salongen”!
Från ”Salongen” kan ni gå till:
a) Biblioteket
b) Balsalen
c) Arbetsrummet
d) Rökrummet
Ni måste rösta på ett alternativ senast fredag 6/2 kl. 21.00.
...
Vinstvillkor:
Ungdomarna vinner om de hittar ut ur det hemsökta huset.
...
Deltagare
Recca, Tyr, Arvidos MC, Vimes, Tripp_trap, xyas, Lu-kaazh, Vicotnik, Konrad Konvalj, Korpa
Runda 3
”Ja, nu blir ni kanske förvånade att få höra min röst här och inte Zeniths...faktum är att vi har haft lite problem med att få kontakt med henne...men nu..tecknar studiomannen åt mig att vi tydligen har fått konta...”
”Svara då för i helvete?! Jag har försökt ringa hur många gånger som helst! Ni får avbryta det här, folk dör som flugor härinne! Nu har Brynolf dött! Han ligger i rökrummet i en blodpöl...”
”Så dramatiskt du uttrycker dig Zenith, vi...”
”Men det är ju SANT! Vi kommer ju inte någonstans och jag lär inte komma ut med hjälp av de här stirriga tonåringarna som bara tjafsar fram och tillbaka! Ni måste frita oss innan vi dött hela gänget! Eller frita åtminstone mig...”
”Zenith, nu försvinner du igen...hallååå? Sa du att någon hade dött? På allvar? Zenith?”
...
Vi tackar Brynolf för spel! Du får dödsrossla fram ett sista ”vad var det jag sa...” men annars inte avslöja något!
...
Röstningen:
Salongen (8): Lu-kaazh, Konrad, Tyr, Brynolf, Recca, Vic*, xyas, Vimes
Barnkammaren (3): Tripp_trap, Arvidos, Korpa
*ersättare för Cassius
...
Ni befinner er just nu i ”Salongen”!
Från ”Salongen” kan ni gå till:
a) Biblioteket
b) Balsalen
c) Arbetsrummet
d) Rökrummet
Ni måste rösta på ett alternativ senast fredag 6/2 kl. 21.00.
...
Vinstvillkor:
Ungdomarna vinner om de hittar ut ur det hemsökta huset.
...
Deltagare
Recca, Tyr, Arvidos MC, Vimes, Tripp_trap, xyas, Lu-kaazh, Vicotnik, Konrad Konvalj, Korpa