Patient Beta
Swordsman
Rösträkningsmaskinen är helt nybegagnad och inköpt från delstaten Florida i USA efter det senaste valet. Teknikerna som servat den är topptränade lobbyister och deras handlag har gjort att röster med otydliga ändringar har missats. Tekniken tillåter helt enkelt inte avvikningar från den standard som råder.
Orsaken till att jag inte fann Rugas ändrade röst var att den inte följde formatet för röster.
Jag vet att det ibland kan vara krångligt med tekniken på plattor och telefoner, men min bedömning kommer att vara att om man skriver en röst och postar den i fel format så är det ändå gratis att göra inlägg med enbart röst. Då kan man skriva om rösten med rätt format.
Min dom som spelledare faller så här:
Rugas röständring från Max Raven till Recca ogiltigförklaras på grund av felaktigt format. På grund av det så blir Max Raven utröstad och inte Recca.
Röstformatet SKALL vara ordet "Röst" direkt efterföljt av ett kolon och därefter mellanrum innan namnet på den man röstar på.
Exempel: Röst: Empiricus
Avvikande röster från formatet kommer inte att räknas.
Inlägg enbart innehållande röster är fortfarande gratis.
Kom ihåg inläggstaket.
Jag vill tacka Max Raven för deltagande och be om ursäkt för problemen.
Max Raven var Bybo, han tillhörde Lag Öst. Hans personliga grej var ett Munspel och sysselsättningen var Byggarbetare
På grund av att Max Raven outades av mitt misstag och på grund av failad rösträkning så kan jag inte ha honom kvar i spel. Han skeppas hem på lyxyacht och får följa upplösningen på storbildstv.
Han är den ENDA som dött denna runda.
Deltagare:
Basenanji
Brynolf
Hastfer
Konrad Kanyl
LJSLarsson
Max Raven
Mukwa
!Paxen
Pix
RasmusL
Recca
Ruga
Shaithan Anth
Trasapa
Vimes
Xyas
Nästa runda tar slut på söndag 20 oktober klockan 22.00
Lycka till, och många ursäkter från spellederiet för denna fadäs.
Orsaken till att jag inte fann Rugas ändrade röst var att den inte följde formatet för röster.
Jag vet att det ibland kan vara krångligt med tekniken på plattor och telefoner, men min bedömning kommer att vara att om man skriver en röst och postar den i fel format så är det ändå gratis att göra inlägg med enbart röst. Då kan man skriva om rösten med rätt format.
Min dom som spelledare faller så här:
Rugas röständring från Max Raven till Recca ogiltigförklaras på grund av felaktigt format. På grund av det så blir Max Raven utröstad och inte Recca.
Röstformatet SKALL vara ordet "Röst" direkt efterföljt av ett kolon och därefter mellanrum innan namnet på den man röstar på.
Exempel: Röst: Empiricus
Avvikande röster från formatet kommer inte att räknas.
Inlägg enbart innehållande röster är fortfarande gratis.
Kom ihåg inläggstaket.
Jag vill tacka Max Raven för deltagande och be om ursäkt för problemen.
Max Raven var Bybo, han tillhörde Lag Öst. Hans personliga grej var ett Munspel och sysselsättningen var Byggarbetare
På grund av att Max Raven outades av mitt misstag och på grund av failad rösträkning så kan jag inte ha honom kvar i spel. Han skeppas hem på lyxyacht och får följa upplösningen på storbildstv.
Han är den ENDA som dött denna runda.
Deltagare:
Basenanji
Brynolf
Hastfer
Konrad Kanyl
LJSLarsson
Mukwa
!Paxen
Pix
RasmusL
Recca
Ruga
Trasapa
Vimes
Xyas
Nästa runda tar slut på söndag 20 oktober klockan 22.00
Lycka till, och många ursäkter från spellederiet för denna fadäs.