Nekromanti [Säljes] Wilhelm's Games-spel med leverans till GothCon.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Alltså, egentligen, vill du ha mina spel, köp PDF på DriveThru: http://www.drivethrurpg.com/browse/pub/4868/Wilhelms-games Det finns en bundle för $19.99 som innehåller alla spel på engelska, helt makalöst prisvärt.

Vill du ha pappersböcker, vänta in en fri-frakt-kod på Lulu.com, och beställ böckerna där. Du får dem raka vägen till din brevlåda, utan hundhår och kladdiga spelmakarfingeravtryck.

Men om du insisterar på att köpa direkt av författaren på GothCon, kanske för att få signaturer eller ta lite feta selfies med din idol att posta på insta, så kan jag erbjuda följande:

Jag står i begrepp att trycka ett mindre antal böcker och ta med ner. Vill du boka något av följande?

OKULT - Världens bästa skräckspel. På engelska. 50kr

While the World Ends, UTAN bilder, Världens bästa sci-fi spel. På engelska, 50kr

While the World Ends, MED bilder. Världens bästa sci-fi spel. På engelska, 200kr

Höstdimma, tidig svensk neotrad. Två äventyr följer med i boken, det andra är rätt kul. 100kr

The Academy, världens bästa spel om ungdomar på internatskola. På engelska. 50kr

The Daughters of Verona - världens bästa komedirollspel. På engelska. Klipp-å-klistra-version där du själv får pyssla ihop ett spelbart spel. Sax och card-sleves ingår inte. 150kr (Vill du ha med sax och cardsleves, 500kr. Vill du att jag pysslar spelet åt dig så du kan sätta dig och spela direkt, 1000kr)

Skicka PM. Eller vråla i kommentarerna.

Om du inte är förtjust i gris-säckar så kommer Caligo att hjälpa till med att sälja mina grejjer från sitt bord, men jag har hellre för lite böcker än släpar med mig något tillbaka hem.

wilper

Jag får stryka WtWE UTAN bilder, jag hinner inte få snits på filerna.

The Daughters of Verona blev lite sådär, jag hinner inte rätta till och göra ett nytt provtryck. Problemet är att texten i regelavsnittet går hela vägen ut i kanten, och vissa bokstäver blir naggade i kanten. Spelet kan komma med en PDF-regelbok om man så önskar. De utklipp-bara korten är dock helt OK. Jag kommer inte att trycka någon av de här om ingen uttryckligen beställer ett ex.

Höstdimma ser ut som det alltid gjort. Jag tror inte jag tar med något av dem. om det inte kommer någon direkt beställning.

Annars,

WtWE MED bilder ser helt fantastisk ut, vilket den tusan borde göra när den kostar 200 pix.

The Academy och OKULT går att beställa.

Det finns Medan Världen Går Under, som är WtWE fast på svenska. Det är första utgåvan, den engelskspråkiga är uppe i fjärde, jag skulle ha is i magen om jag tvunget ville ha spelet på svenska.

Vill du ha något? Min beställning går ikväll.

Spelen finns här hos Lulu http://www.lulu.com/shop/search.ep?contributorId=588083 och med koden LULU25 får du 25% rabatt resten av dagen, vilket är anledningen till att jag beställer i kväll.

kloptok

Pensionerad astrolog
Jag vet att jag anmält intresse tidigare men jag tror att jag gör så att jag beställer dem själv från Lulu vid tillfälle, så slipper jag släpa dem från Göteborg.

wilper

kloptok;n227736 said:
Jag vet att jag anmält intresse tidigare men jag tror att jag gör så att jag beställer dem själv från Lulu vid tillfälle, så slipper jag släpa dem från Göteborg.
Fantastiskt beslut!

RasmusL

Champion
kloptok;n227736 said:
Kan du klicka med ett Academy till mig så swishar jag?

wilper

Rasmus+BdG, era böcker kom med. Vi (eller er langare) möts på konventet.

kloptok

Pensionerad astrolog
wilper;n227778 said:
Rasmus+BdG, era böcker kom med. Vi (eller er langare) möts på konventet.
RasmusL;n227779 said:
Topp! Jag ser till att det plockas upp! < 3
Ska jag tolka det som att jag är langaren i detta sammanhang? :)