Det har kommit fram två anmälningar från dig. Jag förstår frustrationen, men det har i alla fall nått fram så att någon av moderatörerna kan titta på det.slanfan;n112166 said:Det blir en errorkod varje gång jag försöker anmäla. Mycket frustrerande.
krank;n138439 said:Jag har en idé, som säkert redan testats: Kan man inte gå in i språkfilerna och helt sonika ändra felmeddelandet man får när man anmäler? Så att det står något uppmuntrande?
Problemet är möjligen att då kommer man få det uppmuntrande meddelandet även i andra situationer när något blir fel med ens inlägg. Plus att Dante måste gå in och ändra på typ fem olika ställen plus tre till vid ett senare tillfälle som verkar ha uppstått som en följd av de första ändringarna innan något faktiskt slår igenom.krank;n138439 said:Jag har en idé, som säkert redan testats: Kan man inte gå in i språkfilerna och helt sonika ändra felmeddelandet man får när man anmäler? Så att det står något uppmuntrande?
Rymdhamster;n138452 said:Problemet är möjligen att då kommer man få det uppmuntrande meddelandet även i andra situationer när något blir fel med ens inlägg. Plus att Dante måste gå in och ändra på typ fem olika ställen plus tre till vid ett senare tillfälle som verkar ha uppstått som en följd av de första ändringarna innan något faktiskt slår igenom.