Khan
Kondottiär
För att råda bot på något jag själv saknat, och tänkt lite på sedan "det var bättre förr"-tråden, ska jag initiera en forumlek!
Planen är att recensera varsitt rollspel som inte finns. Texten behöver inte vara lång, tre till fem rader till några paragrafer. Om jag minns rätt ligger en recension i Fenix runt 4000 tecken, men se inte det som vare sig ett tak eller golv.
REGLER
Planen är att recensera varsitt rollspel som inte finns. Texten behöver inte vara lång, tre till fem rader till några paragrafer. Om jag minns rätt ligger en recension i Fenix runt 4000 tecken, men se inte det som vare sig ett tak eller golv.
REGLER
- Allt man behöver göra för att vara med är att skriva en eller flera titlar på rollspel som inte finns i den här tråden.
- Om några dagar hör jag av mig via PM och lottar ut en titel till alla som anmält sig.
- Sedan är det bara att recensera allt vad ni orkar i den nya tråden som dyker upp i samband med lottningen.
- Den som får flest gilla på sin recension lovar jag att bjuda på en GothKorv på nästa GothCon.