Fan, det där lät helt fel. Det är _inte_ ett nytt spel utan just precis a cry for help. PÅ Repticon IV behöver två men helst tre spelare som har koll på rollspelsdesign att testa mitt spel Starchallenge som ska utkomma i år. Systemen är filade på och i en femte version. Om du är intresserad av ett actionfyllt OCH taktiskt system på en och samma gång vad gäller konflitker och ett taktiskt system vad det gäller handlingsslag utan motståndare: Please! Join! The! Group! Jag vet hur urbota svårt det är att få spelare men jag behöver verkligen hjälp. Jag vädjar till era spelkonstruktörshjärtan.
Jag behöver några själar som kan tänka sig investera några timmar för att hissa och dissa. PM:a eller svara här. Jag är evigt tacksam.
PS
Jag kommer tjata mer om speltestare senare för alla er som redan är lessa på den här typen av trådare med mig eller nån annan som författare. Det är dags att släppa och saker måste funka.
Jag behöver några själar som kan tänka sig investera några timmar för att hissa och dissa. PM:a eller svara här. Jag är evigt tacksam.
PS
Jag kommer tjata mer om speltestare senare för alla er som redan är lessa på den här typen av trådare med mig eller nån annan som författare. Det är dags att släppa och saker måste funka.