Nekromanti aaaaaah!

Ezzy

Warrior
jag blir galen!! o_O av någon skum anledning så har forumet bestämmt sig för att all text ska vara centrerad... fast bara i opera 7.0... jag tror jag har pillat på vad ända inställning man kan komma åt, utan att komma till rätta med felet. :C) någon som har samma problem??
(och nu tycker den att det är kul att läga in en tabulator på vissa ställen också)

Insignia

Swashbuckler
Ingen kommentar

Jag har aldrig använt Opera, så jag vet inget alls. Tyckte bara att du såg ensam ut utan svar :gremfrown:

Troberg

Sinister eater
Testade just med Opera 7 och konstaterade samma egenhet.

Det gör trådvyn lite svårtydd...

Ezzy

Warrior
lite svårtydd??! o_O det gör den elak. den är efter mig och mitt förstånd. ash. jajajaja. jag får väll vänta tills nästa version av opera :C) tack så jätte mycket för att du tog dig tid att testa iaf, nu vet jag att jag inte kan göra något åt det...

Troberg

Sinister eater
tack så jätte mycket för att du tog dig tid att testa iaf
No problem, jag föredrar Opera så länge siter inte har något fuffens för sig som den inte gillar.

jag får väll vänta tills nästa version av opera
Misstänker tyvärr att det inte hjälper. Jag tror inte problemet ligger i Opera utan i någon skumhet i HTML-koden/style sheets. Jag använder själv Opera som referensbrowser för att testa min site eftersom den är den enda browser jag sett som petföljer alla standards. Funkar det där så vet jag att sidan är OK, funkar det sedan inte i andra browsers kan jag bara be de som klagar att framföra klagomålen till Microsoft/Netscape eftersom problemen ligger i att de tagit genvägar. Du kan tro mig på den punkten, jag har gjort min egen webserver och under utvecklingen av den så insåg jag hur mycket man skiter i standarder. Vissa saker funkar inte om man gör det korrekt!!!

Ezzy

Warrior
:C\ vad du sade vart alltså att det är UBB.threads som det är "fel" i?? hm... jag får hoppas garderner uppdaterar forumet snart sålunda...

Troberg

Sinister eater
:C\ vad du sade vart alltså att det är UBB.threads som det är "fel" i??
Japp, det är min gissning, baserat på att Opera funkar fint överallt annars och på deras policy att följa standards till 100%.

jag får hoppas garderner uppdaterar forumet snart sålunda...
Låt honom ta det lugnt ett tag.