Cybot
Mest spelbar
Okej. Jag lägger till en "realistiskt överväga"Haha, funderat har jag gjort. Hur realistiskt det var är väl diskutabelt.
Okej. Jag lägger till en "realistiskt överväga"Haha, funderat har jag gjort. Hur realistiskt det var är väl diskutabelt.
mjo, men det roliga med Erdöz är att han inte är jättekänd, utan bara jättebra på att vara överallt. Blixt är lite för mycket av en kändis för att det ska vara roligt på samma sätt."Du har jobbat med Anders Blixt", kanske?
"
Mouse Guard.Är det något mer än WoW-kortspelet som fått det?
Dessa 2 uppfyller jag faktiskt."Du har jobbat med Anders Blixt", kanske?
Sen skulle det väl vara kul med lite konventsachievements också.
"Du har skrivit äventyr som spelat på Lincon/GothCon/BSK/etc,"
Och ett rollspel skulle nog berika världen mer än hans texter. Det har ju redan konstaterats att hans låtar är bättre när någon annan än han själv framför dem.
- Nobelpriset i litteratur (kan Dylan så kan vi!)
Jag vet inte, enda gången i livet jag sett mamma dansa av glädjefnatt var när Dylan vann nobelpriset. Det var extremt värt det. Förmodligen topp tio ögonblick överlag when all is said and done.Och ett rollspel skulle nog berika världen mer än hans texter. Det har ju redan konstaterats att hans låtar är bättre när någon annan än han själv framför dem.
"Du har fått ett rollspel formgivet av Dante"mjo, men det roliga med Erdöz är att han inte är jättekänd, utan bara jättebra på att vara överallt. Blixt är lite för mycket av en kändis för att det ska vara roligt på samma sätt.
Jag gav 20 till en Paizo Adventure Path-bok, vad nu den hette.Är det något mer än WoW-kortspelet som fått det?
Vi har ju en gammal tråd om Blixttal (analogt med Bacontal)."Du har jobbat med Anders Blixt", kanske?
Snarare ett mandomsprov."Du har fått ett rollspel formgivet av Dante"
Fast jag vet inte om det är ett achievement eller ett straff.