Nekromanti Action-Trailer

Dimfrost

Special Circumstances
Underbart! Ni är inte kloka. Och det är tur, det behövs mer sådant i den här branschen. :gremgrin:

Johan K

Gammal & dryg
Hahaha !
Ja, herregud ja.. Det här var nåt nytt ja.
Alla borde verkligen göra en sådan här grej till när man lanserar sitt rollspel.

/ Johan K, som gör tummen upp

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Re: GE-NI-ALT! [NT]

Fett som fan. Fler spelmakare borde göra trailers för sina spel. Jag har sett metoden användas en del i lajvkretsar, och där funkar den.

Eksem

Champion
Väldigt roligt, väligt eget, väldigt... eh, jag vill kalla det bra, eller kanske imponerande, eller kanske något helt annat ord. Hur som helst, värt varenda spänn och sekund ni lade ned på det.

Rising

Vila i frid
Kanske det bästa jag någonsin sett

Jag tror jag är förälskad. Jag har tittat på den här trailern non stop nu hela morgonen, och det finns så mycket awesome här att jag tror jag kommer fortsätta titta ett bra tag till.

Det som gör mig mest imponerad är klippningen. Det är helt otroligt vad snyggt och proffsigt det är utfört! Om ni bara är glada amatörer med lite filmskoleutbildning i bagaget så är jag helt mindboggled. Och herre djäklarns vad många scener ni filmade in - flera av dem visas ju bara i några sekunder, men måste ändå ha tagit åtminstone en halvdag vardera att spela in.

Äh, shit asså, fan vad impad jag är. Och alltså, "Dallas and his brother Houston..." får mig fortfarande att börja skratta, trots att jag sett det flera gånger. Ni är officiellt bäst i mitt universum för tillfället.