Jag vet inte om det egentligen skulle vara billigare eller bättre än en bot. Man kanske skulle kunna spara energi på det sättet och låta djuret gå för egen maskin när extra styrka inte behövs. Samtidigt lär både foder och vatten i ett Affe som är 5-10 grader varmare än idag vara en stor brist. Jäkligt cool idé dock på något sätt borde det gå att motiveraGamiel;n345514 said:Något jag kom o tänka på idag är om djuranpassade exoskelett som gör att packdjur (hästar, kameler, mulor, bioskulpterade gorillor, m.m.) kan bära tyngre last förekommer i NeoTech?
Jag kan se det som något riktigt användbart i områden utan vägar, som t.ex. allt för stora delar av Affe, och du inte vill punga ut pengarna för en bärar-bot på ben - vilket känns som det borde vara dyrare.
Kul att du gillade idénLawgiver;n345517 said:Jag vet inte om det egentligen skulle vara billigare eller bättre än en bot. Man kanske skulle kunna spara energi på det sättet och låta djuret gå för egen maskin när extra styrka inte behövs. Samtidigt lär både foder och vatten i ett Affe som är 5-10 grader varmare än idag vara en stor brist. Jäkligt cool idé dock på något sätt borde det gå att motivera