Nekromanti AKIRA, äntligen färdigt!

GarraGrind

Veteran
Re: Akira, svensk, uppdaterad version

Det blev aningen bättre och tydligare om man skrev texten under bilden istället.

Det är mer praktiskt att inte ha vattenstämpel på formuläret om man vill vara lite mer sparsam med bläck, dock snyggare med vattenstämpel. Hur tar man bort vattenstämpel på bara en sida? Det stämplades på alla och jag kan verkligen inte klura ut hur man tar bort stämpeln på en enskiljd sida.

Texten kommer inom kort ser du...

Tack för kommentaren!

GarraGrind

Veteran
Akira, ännu svenskare, ännu mer uppdaterad version

Sådär, nu var jag igång igen. Ett jävla härjande må jag säga. Mitt problem nu är att den är för stor för att lägga ut, man skulle kunna sammanfatta detta som att det inte längre behöver kallas för en beta utan snarare att jag jobbar på det riktiga nu.

Men zip funkar ju alltid...

Gasten

Warrior
Re: Akira, ännu svenskare, ännu mer uppdaterad version

okey, jag har inte läst någonting i rollspelet, men jag tycker att du ska satsa på en annan bakgrundsbild. en som inte är avskuren mitt i. känns lite fånigt att han bara hänger där.
Bilderna känns fortfarande lite slumpartade.

GarraGrind

Veteran
Re: Akira, ännu svenskare, ännu mer uppdaterad version

Okay. Jag har tänkt på samma sak, att hon inte har några ben är lite störande, faktist. Men jag ska mixa bilden i photoshop ser du, så att man inte lägger märke till benen lika mycket.

Har även ändrat bilderna till svartvita så att dem inte skiljer varandra för mycket. Har även lagt till tre yrken som inte är stridsrelaterade, för annars kan det blir lite tjatigt.