Nekromanti aktiva I partier

Troberg

Sinister eater
Har varit partiledare i Antagonisterna: De negativa och ROTF(l), annars inget.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Ordförande i Grön ungdom i Borlänge, samt kommunalpolitiker för Miljöpartiet. Allt detta för snart tjugo år sedan.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Heh... jadu... det var länge sen jag kikade i den men faen vad mycket skoj det finns däri. :gremlaugh:

Dewil

Skrivbordsgeneral
Gick nästan med i SSU för tolv år sedan. (ANT)

Jag var typ den ende i min klass som inte mutades med varmkorv och/eller sprit för att gå med i ett politiskt ungdomsförbund.

Johan K

Gammal & dryg
Har aldrig varit aktiv i nått parti & komemr nog aldrig at bli med i något helelr.
Ser ingen anledning at bli med i något parti, räcker för min del att gå & rösta.

Organ

Out of time, out of mind
jag var aktiv i ung vänster för många många år sedan!
Jag med. Eller rättare sagt KU, som det hette på forntiden (mitten på 80-talet alltså) när jag var aktiv. Jag la av eftersom att det kändes megalökigt att ränna runt och försöka kränga på folk tidningen Röd press, vilket verkade vara det enda som huddingesektionen (förövrigt samma sektion som vår nuvarande vård och äldreomsorgsminister Ylva Johansson var medlem i) verkade syssla med.

/Anders

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
I Folkpartiet på 1980- och 90-talen. Lämnade politiken i samband med att jag blev pappa.

Foggmock

Myrmidon
Var med i SSU en svag period av mitt liv tills jag upptäckte att de var pinsamt icke-radikala. Återgick till att kasta gatsten på poliser och dyrka Stalin.

Nu är jag medlem i Piratpartiet, faktiskt.

Annars har mitt politiska engagemang mest bestått i att inte organisera sig. :gremgrin: :tekopp:

Marcus J

Hero
var på en ung vänster kurs om EMUn innan den folkomröstningen. Det var en god soppa vi fick.

/Marcus har övergivit den radikala idén

Nightowl

Champion
Jag har varit:
a, medlem i Frihetsfronten, för att få komma in på nån sorts lönnkrog
b, passiv nihilist, världens lataste form av radikalitet
c, den ende ateistiske medlemmen av KDU i Örnsköldsvik; uppnådde viss ökändhet genom att propagera för att få in mer muslimer i partiet.

Erik

chrull

Stockholm Kartell
Jag är medlem i piratpartiet. Särskilt aktiv är jag dock inte :gremsmile: