Hej. Jag kommer vara i Stockholm veckan innan SSK med rätt stor sannolikhet. 7-8 oktober är det Samhällsbyggare , då jag ska prata Sverok med politrucker och annat pack. 10-12 oktober är det Stockholms spelkonvent med obligatorisk närvaro. Däremellan har jag inte en susning om vad jag ska hitta på. Eventuellt kommer min flickvän att vara med mig någon/några av dagarna. Hon är rumsren och klarar av att hantera nördar någorlunda (hon blev kompis med VildKatt på midsommarfesten i Linköping iallafall) så Datorn säger att hon får följa med.
Idealt vore om jag/vi också kunde inhysas hos någon, jag bor antagligen på Sverok Stockholms kansli under Samhällsbyggare då det ligger ett stenkast från Globen där mässan är men inkvartering närmare konventet vore trevligt. Jag är öppen för att dela vandrarhem med eventuella andra utomsocknes besökare. Vi tar bikupa och surrar om det här en stund, sen måste Datorn har ett svar.
Idealt vore om jag/vi också kunde inhysas hos någon, jag bor antagligen på Sverok Stockholms kansli under Samhällsbyggare då det ligger ett stenkast från Globen där mässan är men inkvartering närmare konventet vore trevligt. Jag är öppen för att dela vandrarhem med eventuella andra utomsocknes besökare. Vi tar bikupa och surrar om det här en stund, sen måste Datorn har ett svar.