Söker spelgrupp ALIEN - The Frontier War

Joined
15 Nov 2004
Messages
3,626
Location
Maastricht
All right, sweethearts, what are you waiting for? Breakfast in bed? Another glorious day in the Corps! A day in the Marine Corps is like a day on the farm. Every meal's a banquet! Every paycheck a fortune! Every formation a parade! I love the Corps! - Sergeant Apone

Hej!

Jag söker 3-4 spelare till en kampanj där vi spelar som Colonial Marines i The Frontier War. Fokus ligger på att bygga upp en spännande atmosfär och att utforska världens och våra huvudkaraktärers inre som yttre konflikter. Ni kommer att tillsammans hantera svåra situationer, fatta avgörande beslut och bygga en fängslande berättelse. Om du tycker om ett spel där relationerna mellan karaktärerna är central, hör gärna av dig via PM.

Detta är en kampanj som kommer vara väldigt lågprepp för min del då jag spelar en större kampanj i TOR en gång i veckan.
Tanken är spel en gång i veckan. En fast dag. Tisdagar eller Torsdagar eller möjligtvis Söndagar. 19-22 eller eventuellt tidigare om det skulle bli Söndagar. 17-20 kanske?

Kommer prioritera spelare som jag inte redan spelat/spelar med.

Well that's great, that's just fuckin great man. Now what the fuck are we supposed to do? We're in some real pretty shit now man... That's it man, game over man, game over! What the fuck are we gonna do now? What are we gonna do? - Pvt Hudson
 
Top