Har en liten undran om vad de alkemiska processerna Fusionera Essenser , Modifiera Resonansfrekvens och Reducera Resonansriktningar egentligen har för funktion. Visst, dom är beskrivna i boken, men det står egentligen inte vad de har för spelteknisk funktion. Någon som har hjärnan med sig (min är ute och vandrar för tillfället, mycket på gång) får gärna förklara för mig vad dom innebär, och ge gärna exempel
Och en sak till: Då en spelar skall välja alkemiska processer åt sin rollperson, räknas då de processer med (X+) i magnitud som X eller som den nivå man vill köpa till då man väljer den? Jag menar... ta exemplet Nekromantisk Reanimation , den har en magnitud på (1+). När en spelare väljer den, räknas den då som magnitud 1, eller kan dom köpa den för... säg.. 5?
Och en sak till: Då en spelar skall välja alkemiska processer åt sin rollperson, räknas då de processer med (X+) i magnitud som X eller som den nivå man vill köpa till då man väljer den? Jag menar... ta exemplet Nekromantisk Reanimation , den har en magnitud på (1+). När en spelare väljer den, räknas den då som magnitud 1, eller kan dom köpa den för... säg.. 5?