Got one, har dock inte kommit mig för att trimma den än.Om du kan skaffa fram en trimmer (helst en sån där stor sak ingen mesig liten fjuttig eldriven mojäng)
Du kan få sköta rubbet. Jag känner en som har en gräsmatta på 8000 kvadrat om du vill ha mer...Kan röja runt i dina rabbatter också om du har några. och trimma en häck eventuellt.
Du trimmar den inte! Du trimmar gräset som gräsklipparen inte når pucko!Got one, har dock inte kommit mig för att trimma den än.
Åh så gulligt du pratar man blir ju helt tossig!Du kan få sköta rubbet. Jag känner en som har en gräsmatta på 8000 kvadrat om du vill ha mer...
Piller och motmedel.. jotack. jag bränner ungefär 500:-/månaden på sommaren på just så där förbaskad medicin. Jag tar kortisonsprutor (och det är oerhört nyttight för kroppen) och matar i mig piller, sprayar och ögondroppar. Linserna pajjar och dom är ju gratis.Det finns piller, nässpray och ögondroppar som motmedel. Och om man får en blöt sommar i år så är det inte lika farligt. (syndafallet i södra sverige förra året någon?) Dessutom har ju stormen Gudrun avverkat träd så det räcker och blir över.
Jaha så vissa träd är helt plötsligt OK. Så du är RASIST också din fan!Jag gillar träd. Såvida de inte är björkar. Men en ek, gran eller tall ser ju snyggt ut