Jag gjorde en sammanställning av de regler för vapen och skador som jag använder / kommer att använda när jag spelar Fantasy! Det blir många skadetärningar men det blir å andra sidan mer varierad skada i stället för en hög fast skada och en liten slumpmässig del. Det blev lite plats över så jag hittade på ett par speciella vapen också för att fylla den sista sidan. Ta gärna en titt, kom med synpunkter och rapportera gärna fel om ni skulle hitta sådana.
Dessa regler är nästan de samma som jag publicerat som en del av mina ganska omfattande husregler vid ett tidigare tillfälle, men jag tycker de förändringar som gjorts mellan Fantasy 2 och 3 är så pass bra att jag nog inte kommer att ändra på så mycket mer än det här i fortsättningen.
Dessa regler är nästan de samma som jag publicerat som en del av mina ganska omfattande husregler vid ett tidigare tillfälle, men jag tycker de förändringar som gjorts mellan Fantasy 2 och 3 är så pass bra att jag nog inte kommer att ändra på så mycket mer än det här i fortsättningen.
Attachments
-
85 KB Views: 5