Okej, byt feedback mot kritik. Eller se det som hänvisning till tidigare feedback på tidigare alster.
Missförstå mig rätt, jag hoppas du gör alver till en skitbra modul. Ditt eget magnum opus, The Eon-modul to end all Eon-moduls, One modul to rule them all.. etc. Men eftersom jag inte är särskilt imponerad av det du skrivit hittills känns det lite som att hoppas på att Kvarnby IK ska vinna allsvenskan. Men ingen blir gladare än jag om jag har fel.
Därför blir jag irriterad när din spontana reaktion framstod som (jag ber om ursäkt om jag missförstod) "Om folk inte gillar det jag skriver tänker jag minsann inte lyssna på dem!".
Och jag blir irriterad för att jag tycker att även den bäste av författare borde ta sig tid att lyssna på kritik.
Och jag tänker upprepa att jag står för mitt tidigare inlägg. Min första reaktion var "Aaargh, nu har ljusetsriddare överträffat sig själv! (i negativ bemärkelse)". Min andra reaktion var "Har Hjalle rökt crack som hyllar den här skiten!?" och min tredje var "Vänta nu, vad är det för datum?". Som aprilskämt var Hjalles inlägg smått genialiskt, eftersom det (i mina ögon) var en träffsäker parodi på någonting du skulle kunna skriva (på en dålig med hjärnblödning kanske
). Överdriven förvisso, men jag kände att jag kunde dra paralleller mellan bitar av Hjalles text och många av de bitarna jag inte gillat i dina tidigare texter. Så Hjalles text var verkligen lyckad som en nidbild, eller en elak karikatyr, av en "typisk" ljusetsriddare-text, åtminstone i mina ögon (och sannolikt i flera andras med tanke på hur många som gick på det).
Men visst, tycker du att jag är dryg, elak och orättvis så för all del, täpp till truten på mig.
Allt som krävs är en jävligt bra modul.
Fram tills dess tänker jag fortsätta vara din motiverande nagel i ögat.
/Joel - "Om du inte hatar mig, gör jag inte mitt jobb."