Rubriken säger det mesta... Vad följer alver för magiteori? Det saknas nog information om detta i Mystik & magi, samt Alv-boken. ...konstigt, då t.ex. dvärgarna tas upp.
Vänta lite nu?! Alver skrevs klart före Mystik & magi, medan Dvärgar skrevs samtidigt... Vad hindrade då utvecklarna att knåpa ihop alvernas magiteori, för att lägga in den i just Mystik & magi?
"Alver skrevs klart före Mystik & magi, medan Dvärgar skrevs samtidigt... Vad hindrade då utvecklarna att knåpa ihop alvernas magiteori, för att lägga in den i just Mystik & magi?"
Tidsbrist, huvudsakligen. Jag hade inte tid eftersom jag skrev Dvärgar, och Calle hade annat för sig till Mystik&Magi för att hålla på och propsa på mig så att jag skulle skriva alvisk magiteori.
Tills vidare, anta att den är relativt lika takhala-tribunalerna och sabrisk magiteori.
Tänkte bara ta tillfället i akt att berömma er för ert fantastiska jobb till Eon. Ni har verkligen bidragit till att bygga upp det bästa fantasyrollspelet imo... /images/icons/smile.gif
Keep up the good work...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.