[FONT=Helvetica, Arial, Verdana, sans-serif]CapnZapp skrevv detta i en annan tråd[/FONT]
[FONT=Helvetica, Arial, Verdana, sans-serif]
Jag tycker det är att diskuterar rollspel om man diskuterar politik i rollspel,
För att hjälpa CapnZapp och andra trögfattade muppar att fatta detta så tänkte jag att vi i den här tråden skall diskutera Analläckage i rollspel.
Varför har så få rollspel regler för Analläckage?
De har ofta regler för tråkiga saker som kvävning och eldskada. Men man väljer att skippa ”roliga” effekter så som Analläckage.
Det finns få saker som gör en fantasy kampanj mer episk än när den ståtliga riddaren i vit rustning skiter ner sig fullständigt under ritten genom staden.
Så varför brukar spel som ändå skryter om att det är så himla simulatoriska regelbundet skippa att ha med det faktum att en smäll mot ryggen kan leda till Analläckage? Har Eon regler för Analläckage? Om inte så tycker jag inte spelet skall få kalla sig Simulatoriskt, eller realistiskt.
Så om jag vill ha Analläckage regler i spel behöver jag för det mesta husregla in det, och det suger fett balle. För jag tycker inte det skall behövas.
Har ni några erfarenheter av att använda Analläckage i era rollspel, isåfall vill jag gärna höra historier och få ta del av era regler som hanterar detta.
[FONT=Helvetica, Arial, Verdana, sans-serif]
CapnZapp;n115975 said:[/FONT]
[/FONT]CapnZapp;n115975 said:[FONT=Helvetica, Arial, Verdana, sans-serif]Jag vill snacka lite analläckage jag just hade i kalsongen, och var bättre än i just din tråd.[/FONT]
[FONT=Helvetica, Arial, Verdana, sans-serif]Jag menar om det är okej att snacka politik på ett forum för rollspel så är det väl okej att jag diskuterar analläckage i din tråd?[/FONT]
[FONT=Helvetica, Arial, Verdana, sans-serif]
Jag tycker det är att diskuterar rollspel om man diskuterar politik i rollspel,
För att hjälpa CapnZapp och andra trögfattade muppar att fatta detta så tänkte jag att vi i den här tråden skall diskutera Analläckage i rollspel.
Varför har så få rollspel regler för Analläckage?
De har ofta regler för tråkiga saker som kvävning och eldskada. Men man väljer att skippa ”roliga” effekter så som Analläckage.
Det finns få saker som gör en fantasy kampanj mer episk än när den ståtliga riddaren i vit rustning skiter ner sig fullständigt under ritten genom staden.
Så varför brukar spel som ändå skryter om att det är så himla simulatoriska regelbundet skippa att ha med det faktum att en smäll mot ryggen kan leda till Analläckage? Har Eon regler för Analläckage? Om inte så tycker jag inte spelet skall få kalla sig Simulatoriskt, eller realistiskt.
Så om jag vill ha Analläckage regler i spel behöver jag för det mesta husregla in det, och det suger fett balle. För jag tycker inte det skall behövas.
Har ni några erfarenheter av att använda Analläckage i era rollspel, isåfall vill jag gärna höra historier och få ta del av era regler som hanterar detta.