Nekromanti Anarchclowns Superhjältar

Anarchclown

Swashbuckler
Jag har tänkte att sätta igång en kampanj Mutants & Masterminds. Detta kommer att utspela sig i New York och vanligen spelas på vardagar. Jag hoppas att kunna rekrytera några spelare här på forumet. Eventuella personer som är intresserade av superhjälterollspel kan höra av sig.

Jag spelar inte mörk och psykotisk jordnära capes, jag spelar inte heller fyrfärgs, moralkake-flyghjältar. Jag är någonstans däremellan. Mer information går att få via PM.

Lukas

Mannen i Gult
vilken veckodag handlar det om?

//Lukas som är intresserad om det ligger på rätt dagar

Anarchclown

Swashbuckler
Det kommer att variera efter när folk kan vara med, inte på torsdagar dock. För att göra karaktärer funderade jag på denna tisdag som ett första möte.

Lukas

Mannen i Gult
jag är faktiskt intresserad,
så länge du inte planerar att börja för tidigt på eftermiddagarna.

//Lukas som veljat prova M&M länge

Anarchclown

Swashbuckler
I detta fall skulle det röra sig om ett möte runt sextiden på Dragons Lair (kan vara tidigare om folk kan tidigare). När vi väl fått ihop en grupp så kommer den gruppen att vara inblandad i att besluta när det spelas.

Lukas

Mannen i Gult
Anarchclown said:
I detta fall skulle det röra sig om ett möte runt sextiden på Dragons Lair (kan vara tidigare om folk kan tidigare). När vi väl fått ihop en grupp så kommer den gruppen att vara inblandad i att besluta när det spelas.
Sextiden är inga problem.
så om du fortfarande har plats så kommer jag.
var det sagt i morgon eller tisdag nästa vecka?

Anarchclown

Swashbuckler
Min idé är imorgon. Hittills har jag dig och Rymdhamster. Jag skulle vilja ha en spelare till dock men för att göra karaktärer så är det inte hela världen om det inte är tre spelare. Fler än tre kan bli lätt rörigt när man spelar superhjältegenren eftersom fokus blir för brett, då har man ingen tid för bakgrundsplotter längre.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Ja, något ska man väl använda sina tre extra dagar man fick på medlemskortet =) Jag kan!

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Egentligen ja. För att få vara i spelkällarn så behöver man vara medlem och skaffa ett lokalkort. Kortet kostar 50 kronor i grund, och då får man gå gratis varje torsdag (vilket är anledningen till att Repetikon är på Torsdagar) plus att man får tre gratis besök till, utöver torsdagarna.

Om du köper kort, låt dem inte pracka på dig ett periodkort bara, om du inte vill hänga på DL varje dag närmsta tre månaderna =)

Anarchclown

Swashbuckler
Um. Anledningen att Repetikon är på Torsdagar är att jag valde torsdagar för att det passade mitt schema på den tiden, inte för att det var gratis. Men anledningen att det stannade på torsdagar är väl just att det inte kostar pengar då.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Sssssch :gremgrin:! Låtsas att det var på grund av omtanke för andra, det är så man får rykte om sig att vara snäll och omtänksam :gremwink:

Chryckan

Swordsman
Jag är ganska så intresserad. Har försökt hitta en grupp som kör superhjälte rollspel ett bra tag så jag är villig att testa.

Har PM:at dig.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Well, min bakgrund blev lite för lång för att bara klistra in i ett PM så jag passar på att slänga upp den i den här tråden då den ju ändå är relaterad =)

Attachments