Nekromanti Anders och Måns

Rising

Vila i frid
Byline då, byline då?

Classic... :^)
De kan vara rätt studentikosa ibland, men jag gillar dem ändå. Dessutom tycker jag Måns är lite sexig; om jag vore tjej så skulle jag limma på sådana killar.

Jambu

Swordsman
Det är för att ubåtar är konstruerade som dykarklockor, och behöver alltså inte ha något golv. Nu har de det i alla fall, och varför då? Jo, för annars så tappar besättningen bort sina inneskor!

Anders och Måns är kul.
Vi vill ha mer Anders och Måns.

seinet

Swashbuckler
Kan ju då tilläggas att dykarklockor är öppna nedtill vilket jag inte tänkte på förrän nu i efterhand så jag tyckte det var en urkorkad förklaring när jag såg programmet.

/Seinet Wintermute - Har precis ätit en jättegod måltid som jag inte kände smaken av för att jag är förkyld (waste of taste)

Jambu

Swordsman
Dykarklockor

Kan ju då tilläggas att dykarklockor är öppna nedtill
Och när jag var liten (mindre) förklarade ingen för mig vad en dykarklocka var, så jättelänge trodde jag att dykarklockor var någon speciell typ av überklockor som dykare hade på sig för att kunna se hur lång tid man varit under ytan (alla vet ju att man tappar tidsuppfattningen under vatten). De tålde vatten och tryck och allting och kunde förmodligen passera genom en haj utan den minsta skråma. Mina föräldrar blev förvirrade när jag sa att jag ville ha en dykarklocka i födelsedagspresent.