Jag tänker mig att Andrikarna mest är i de stora städerna och rollpersonerna mest i skogen, så det är inte så konstigt att de inte träffar på några. För det mesta.Bifur;n286970 said:Nej, inte än. Är väl neutral till släktet däremot tycker jag det är ett aber att de inte figurerar som ett naturligt inslag i äventyren. Då ska antingen RPn vara den enda andriken i världen eller så ska jag som SL knö in dem vid sidan om eller ändra andra SLP till andrikar. Så länge det är så kommer jag inte uppmuntra dem som RP, även jag inte skulle stoppa en spelare från att välja det.
Exakt det känner jag också. En rp har visat lite intresse, men jag tycker det känns lite weird att dom på 50 spelmöten inte nämnts tidigare. Plötsligt finns det en ny kulturvarelse bland dem. Känns som jag måste introducera dem lite peu en peu ifall en karaktär framöver skall spela dem. Och jag vet inte om jag vill göra det =DBifur;n286970 said:Nej, inte än. Är väl neutral till släktet däremot tycker jag det är ett aber att de inte figurerar som ett naturligt inslag i äventyren. Då ska antingen RPn vara den enda andriken i världen eller så ska jag som SL knö in dem vid sidan om eller ändra andra SLP till andrikar. Så länge det är så kommer jag inte uppmuntra dem som RP, även jag inte skulle stoppa en spelare från att välja det.
Fast hela grejen är att de är ett oheligt freak! De ska kännas konstiga och fel.Platon;n286999 said:Exakt det känner jag också. En rp har visat lite intresse, men jag tycker det känns lite weird att dom på 50 spelmöten inte nämnts tidigare. Plötsligt finns det en ny kulturvarelse bland dem. Känns som jag måste introducera dem lite peu en peu ifall en karaktär framöver skall spela dem. Och jag vet inte om jag vill göra det =D
Ja! Låt hatet flöda igenom dig!Spelaroll;n287028 said:Över min döda kropp. Våga vägra säger jag bara. Totalt sabbande av hela symbaroums värld. Tur att jag är SL!
Alltså, jag blir väldigt sugen på att författa ett äventyr till scenariobiblioteket som går ut på att ett gäng tappra ankor skall vinna en matlagningstävling. Det skall vara rälsat som sjutton, alla karaktärer är ankor och alla färdighetsslag skall vara mot olika typer av matlagningsrelaterade färdigheter. Och långt, typ några hundra sidor.God45;n286998 said:Andrikarna är det värsta i settingen och jag hatar dem. Men eftersom hela introt till dem är att alla och världen hatar dem är det ok Det gör att istället för att jag är irriterad över ankorna kan min karaktär vara irriterad över ankorna!
Din bov O_O !!!Tant Ragnar;n287037 said:Alltså, jag blir väldigt sugen på att författa ett äventyr till scenariobiblioteket som går ut på att ett gäng tappra ankor skall vinna en matlagningstävling. Det skall vara rälsat som sjutton, alla karaktärer är ankor och alla färdighetsslag skall vara mot olika typer av matlagningsrelaterade färdigheter. Och långt, typ några hundra sidor.
Bara för att tvinga God45 att recensera det
Sen ska det såklart också innehålla så mycket goodstuff att allt annat än 4 av 5 eller 5 av 5 är direkt orättvist.Tant Ragnar;n287037 said:Alltså, jag blir väldigt sugen på att författa ett äventyr till scenariobiblioteket som går ut på att ett gäng tappra ankor skall vinna en matlagningstävling. Det skall vara rälsat som sjutton, alla karaktärer är ankor och alla färdighetsslag skall vara mot olika typer av matlagningsrelaterade färdigheter. Och långt, typ några hundra sidor.
Glöm inte att skriva det till Eon.Tant Ragnar;n287037 said:Alltså, jag blir väldigt sugen på att författa ett äventyr till scenariobiblioteket som går ut på att ett gäng tappra ankor skall vinna en matlagningstävling. Det skall vara rälsat som sjutton, alla karaktärer är ankor och alla färdighetsslag skall vara mot olika typer av matlagningsrelaterade färdigheter. Och långt, typ några hundra sidor.
Jocke;n287043 said:Sen ska det såklart också innehålla så mycket goodstuff att allt annat än 4 av 5 eller 5 av 5 är direkt orättvist.