Nekromanti Anfall eller Reträtt???

O.J

Veteran
Om Offensiv inte kommer ut snart är jag rädd att den annars briljanta spelet NeoTech2 kommer att tappa spelare till andra spel som har liknande inriktning men med en högre utgivningstakt.
Detta är tragiskt därför att man på NeoGames har skapat en trovärdig värld och ett mycket bra spelsystem som har en otrolig potensial.
Det är dags att ta sig i kragen så att inte spelet självdör.

Anywhere i roam
Where i lay my head is home
Carved upon my stone, my body lie but still i roam

chrull

Stockholm Kartell
Om Offensiv inte kommer ut snart är jag rädd att den annars briljanta spelet NeoTech2 kommer att tappa spelare till andra spel som har liknande inriktning men med en högre utgivningstakt.

Hahahaha.. vi har väntat på offensiv ett bra tag nu.. Vi längtade efter den redan för 6 år sedan när vi började spela neotech ver. 1

Men vi spelar fortfarande spelet, visserligen inte särskilt ofta, men man har ju andra spel man också måste prioritera...

Dessutom... vilka andra spel finns det att välja på? Cyberpunk 2020? Jag har försökt med det.... men vi tyckte inte det var nån höjdare... Verkligen ingen höjdare... dock ska bakgrundsmodulerna till det vara en bra inspirationskälla till neotech.. äventyren bör juh inte vara så svåra att konvertera...

Det är dags att ta sig i kragen så att inte spelet självdör.

Som sagt.. vi kan nog vänta ett tag till...

Men jag litar starkt på att det släpps innan gothcon!

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

Jools

Veteran
Neogames har säkert bara Offensiv som en 'morot' för att få in lite mer pengar från n2 spelare innan spelet, som tidigare uttryckt, självdör...

Allt jag har att säga är att 'moroten' har börjat ruttna... =(

A moment enjoyed is not wasted...