Nekromanti Angående de små historierna

haltageten

Dum inuti huvudet
Ni vet alla de små trevliga, stämninga höjande historierna som är i början av varje kapitel. De med sjöfararen Jac, léram älvan Kiyona, Rafali(?) och alla de andra. Vet ni om det finns någon längre historia om dessa. Är de med i böckerna som finns att köpa på neogames hemsida. Någon som har skapat dessa personer som karaktärer, hur gjorde ni då för att få dem så lika dem i berättelserna?

- Jocke, vill läsa mer!

Hjalle

Swashbuckler
Från början är de testrollpersoner, åtminstone en del av dem, och de får även i många fall tjäna som introstårypersoner. De i berättelserna är således lika testrollpersonerna därför att de är samma.
Detta var ett svar till
Någon som har skapat dessa personer som karaktärer, hur gjorde ni då för att få dem så lika dem i berättelserna?
-Hjalle

GlueBall_UBBT

Warrior
Har för mig att den cirefaliska tempelriddaren Cerec Tzorcelan är med i drakväktartrilogin. Andra boken har jag för mig att det var (?). Fast bara som en statist mer än en huvudperson. Rätt rolig händelse inträffar dock. Nog det bästa i hela trilogin :gremsmile:

Slarn

Excentriker
Neogames har en redogörelse för skapandet av Tzorcelan i Eon-materialet på sin hemsida.