Mogger
Hipsteranka
Iofs, jag har en tumregel; om de jag försvarar är nazister så är jag på helt fel sida.Ja , jag känner mig som stackars Anders Tegner som skulle försvara det förskräckliga bandet Wasp .
Iofs, jag har en tumregel; om de jag försvarar är nazister så är jag på helt fel sida.Ja , jag känner mig som stackars Anders Tegner som skulle försvara det förskräckliga bandet Wasp .
Och det är alla medlemmar i sabotage, det kan du ge ett sakligt grundat uttalande för ?Förutom att medlemmarna i W.A.S.P. inte var högerextremister dårå
Är det inte illa nog att försvara en (1) nazist? Är det först när de blir 2-3 st eller ett helt pojkband som nazism blir förkastligt?Och det är alla medlemmar i sabotage, det kan du ge ett sakligt grundat uttalande för ?
Jag försvarar inte nazister , jag säger och försök nu förstå vad jag säger . Bandet i sig är inte nazister för att Jens är med i SD tv och gnider armbåge med Katarina Janouch som dessutom förövrigt är judinna .Iofs, jag har en tumregel; om de jag försvarar är nazister så är jag på helt fel sida.
Nu handlade det om att han spred nazistisk och antisemitisk propaganda på nätet. Jag gissar att han är nazist pga det.Jag försvarar inte nazister , jag säger och försök nu förstå vad jag säger . Bandet i sig är inte nazister för att Jens är med i SD tv och gnider armbåge med Katarina Janouch som dessutom förövrigt är judinna .
Återigen Katarina Janouch är judinna tror du att en ideologiskt övertygad nazist skulle gnugga armbåge med judar ?Vad de andra medlemmarna sagt om nazistmedlemmen:
”Jesper är en begåvad nyhetsreporter som arbetar för att avmaskera eliten”.
Det låter inte direkt som ett avståndstagande…
Ja, för nazister är ju kända för sin intelligens och konsekvens… De har aldrig samarbetat med människor som de enligt sin egen ideologi egentligen skulle förkasta… Nej, något sånt har aldrig hänt…Återigen Katarina Janouch är judinna tror du att en ideologiskt övertygad nazist skulle gnugga armbåge med judar ?
Hon har figurerat i rätt många högerextrema sammanhang så det känns inte det minsta svårt att tänka sig att hon skulle stöta på nazister då och då.Återigen Katarina Janouch är judinna tror du att en ideologiskt övertygad nazist skulle gnugga armbåge med judar ?
Jag vet inte men jag har svårt att tro det
Jag tycker inte att man behöver ha samma åsikter som artisterna man gillar, men det kan vara bra att ha koll på subtila budskap och vara vaksam på högerextrem propaganda. Riktiga nazister, fascister och högerextrema har mer att vinna på att jobba i det dolda. Den här videon tycker jag är rätt bra på ämnet:Jag har alltid haft den uppfattningen att om ett band inte är uttalat höger eller vänster så är dom inte det och vad enskilda medlemmar röstar på representerar inte bandet i helhet. Så länge ett band inte är uttalat nazistiska så utgår jag ifrån att dom inte är det.