Nekromanti Angående uppdelning av spel grupper

Xèrion

Veteran
Re: Mina vänner RP består av

du har uppenbarligen en grupp spelare med spelare som är tvärt emot vad min är. alla vill inte vara lika. eftersom statsen på pappret är viktigare än själva spelandet....för mina spelare

Pendragon

Swashbuckler
Re: Minska på striderna...

Låt nästa person de muckar gräl med vara knytnävschampion i fyra socknar och ge dem en rejäl omgång. Gör Rpna misstaget att dra vapen och strimla honom så blir de ju snabbt fredlösa, och det är ju aldrig kul... utom för SL.

/Joel

Xèrion

Veteran

tro mig...det har hänt...faktiskt...måste jag berömma dom efter att ha begått dt misstag du nämde klara ett av äventyren vi spelade....men dom fick sig en läxa. dom blev fredlösa och fick ingen belöning...och hade en dag på sig att lämmna stället

Alharra

Warrior

Tja enligt klassisk fantasy är det ju alltid en bondpojke, och även bönner vet väl hur man tar en rond med nävarna, eh?

Faralor

Veteran

det må vara sant att det ofta är en bonpojk men dock är det aldrig en helt vanlig bondpojk utan det är alltid något specielt med ust denna person. Det är också sant att även bönderna vet hur man tar sig en sväng med nävarna men jag kan nog säga att jag inte skulle ha någon större lust att boxas med nån kille stor eller liten som svingar ett svärd o begär mina surt förvärvade pengar.

Pendragon

Swashbuckler

*ähum*

Fick de en hel dag på sig? Så generöst.

/Joel - som hade låtit den dödes släkt och vänner gå man ur huse med krav om blod och/eller mansbot om han hade varit SL.

storken

Warrior
Re: Sluta gnäll, alla

Jag vet, men jag kunde verkligen inte låta bli.
Jag lovar, det var sista gången. Ever!

Ursäktar även för detta onödiga inlägg.

Maynewal

Veteran
Eftersom min grupp är ganska liten så har vi bara tre yrken, åt gången. Jag har bara en karakrtär, som är medium men mina andra spelkompisar har tre eller fyra karaktärer. Dem skiftar mellan de att spela med från gång till gång. Där är två vapenmästare men sen så är det ganska många utspridda yrken.. men skulle vatt kul om fler ville joina!

// Em

Maynewal

Veteran

Håller med dig. Våld löser ingenting, inte ens i rollspelsvärlden. Två av mina kompisar spelade rollspel innan med ett gäng "nötter" eller grabbar.. Dem bara krigade hela tiden, det slutade med att mina kompisar tröttnade.