Nekromanti Ang Cube (den glömda användaren)

Ackerfors

Alas, your rapids!
Kolla den här tråden och läs sedan vidare i mitt inlägg...
http://forum.rollspel.nu/showthreaded.ph...o=31&fpart=

Där står det om vår vän Cube. Han skrev också där att han hade gjort ca 45 inlägg och fortfarande var grisodlare. Inte för att jag inte avundas honom, men det är något fel eller hur? Eller är det bara någon rolig administratör som har jävlats lite?

Frågan kvarstår: Vad är det som har hänt?

Gardener

Champion
Av någon anledning uppstod ett fel när Cubes användarinformation skapades så att hans titel innehöll ett skräptecken, vilket gjorde att det inte stämde överrens med den riktiga titeln och därför inte heller uppdaterades som den borde. Jag har nu fixat till den rätta titeln och den bör uppdateras som vanligt i framtiden.

Gardener

Champion
Uppmuntran [OT]

Det är inte den titel vi bär som definierar oss som personer, det är våra handlingar. När Messias kommer märks det från det mirakel han utför, inte efter vad det står på dennes visitkort.

Så håll ut, när tiden är kommen nedstiger den utvalde grisodlaren för att frälsa forumet från ondo.

Ludo

Veteran
Re: Uppmuntran [OT]

"Så håll ut, när tiden är kommen nedstiger den utvalde grisodlaren för att frälsa forumet från ondo."

Om Gardeners ord är lag, räcker det med att titta på min signatur för att förstå vem som har anlänt... /images/icons/smile.gif

En undran (OT)

Inte för att frågan är befogad egentligen, men kunde man inte göra så att man uppdateras i status på lite mer udda ställen. Som det är nu kan man nästan lista ut när man kommer att bli Krigare, Soldat ...eller vad det nu kan vara för nästa. Om istället höjningarna kom på inlägg 231 eller nåt annat, kunde man inte vara lika säker....

Nu menar ja förstås inte att ni ska gå o ändra i allt, men de skulle va rätt så kul *har konstiga funderingar idag* /images/icons/wink.gif

Gardener

Champion
Re: En undran (OT)

Tja, det är ju bara svårt att veta tills någon eller ett par har fått en titel, oavsett vilken siffra som det ändras på, så jag ser inte direkt meningen. Jag kan för övrigt lova att även om det är ett visst mönster så gäller det inte i alla fall.

Legioth

Swordsman
Re: En undran (OT)

"Jag kan för övrigt lova att även om det är ett visst mönster så gäller det inte i alla fall. "

Vad menar du med det?
Är det så att mönstret inte gäller för alla titlar eller att det inte gäller för alla användare? :) (Tänker främst på stackars lille? Cube)