Nekromanti Ang. eventuell avstängning! läs

Sadaigh

Swordsman
Nu tycker jag detta har gått för långt, asså, när kommer Larsan att stängas av? Alla hans 31 inlägg har gått åt till att antingen säga något dumt, eller bara helt onödigt, t.ex. hans senaste, det handlade om var man kunde kunde ladda hem Gemini!! Otroligt men sant...! Tänker ni göra något åt hans barnsliga beteende? En rekommendation från mig vore att överväga att permanent bannlysa honom! För han ger dessa forumen bara en dålig stämning med allt det han skriver... nåväl, fler som tycker som jag, eller har andra synpunkter?? ha de

Balderk

Swashbuckler
kan du inte länka till några av hans inlägg då? Det vore mycket lättare att få en uppfattning om honom då... Vewt f ö inte heller vem det är...

/Jonas

"när kommer Larsan att stängas av? "

Förutom att han stavar som en kratta och inte har vant sig än vid hur man gör för att inte reta folk....så har han inte gjort något riktigt dumt, verkligen inte något så dumt som du just gjorde med det här inlägget. Hoppas att tråden låses.

Man Mountainman

Storsvagåret
Du vet...

...det går att mssa administratörerna privat om man har sådana här synpunkter. Det är trots allt i deras händer avgörandet vilar.

Tips: längst ned i varje inlägg finns ett antal ikoner. Kilcka på den längst till höger, som heter "rapportera till moderator" om du vill fästa moderatorernas uppmärksamhet på ett visst inlägg.

Skuggvarg

Hero
Jag har varken sett eller hört människan, vilket innebär att jag inte uppfattar honom som störande.
Han lär sig nog med tiden, ska du se.

/Skuggvarg

Azagthoth

Myrmidon
Precis som andra redan har sagt är det en mycket mycket bättre idé att kontakta moderator/administratör privat i sådana här ärenden.

För övrigt så tycker jag inte att "larsan" har gjort sig skyldig till någonting som vi kan säga är ett brott mot våra regler. Att man sedan tycker någon skriver onödiga inlägg är en helt annan sak, men i så fall skulle jag få stänga av många personer...

För övrigt låser jag tråden, och hänvisar till det översta stycket i det här inlägget.