Nekromanti Animerade giffar

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Eftersom det är snyggt och häftigt med animerade giffar i signaturen så letade jag upp två snygga Doom-animeringar för att använda, se nedan.

Av någon anledning verkar bara den ena röra sig. Finns det någon gräns för hur många animerade giffar man får ha, eller är det en bugg?

Gardener

Champion
Finns ingen teknisk begränsning, och ingen uttalad regel mot det. Däremot så kommer du bli utfryst av samhället och ingen kommer tycka om dig om du har animerade bilder i signaturen. =)

För mig animeras första bilden en gång. Så troligen är det en bugg i bilden, att den inte är satt att loopa.

För övrigt rekommenderar jag att vi omgående inför en policy mot animeringar i avatarer/signaturer och inför det i FAQ:n snarast.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Gardener said:
För övrigt rekommenderar jag att vi omgående inför en policy mot animeringar i avatarer/signaturer och inför det i FAQ:n snarast.
Den tekniske redaktören ger tummen upp för det förslaget.

Nån jävla måtta får det vara.

Vitulv

krank said:
Gardener said:

Trams.

Saknar för övrigt de animerade smileysarna.

Ond bråd död

Swashbuckler
ingen som saknar de där snurrande skallarna, eller den med fingret som rökte? En härlig tid när det verkade som om det bara fanns tre-fyra animerade giffar i hela världen.

Vitulv

hjk said:
ingen som saknar de där snurrande skallarna, eller den med fingret som rökte? En härlig tid när det verkade som om det bara fanns tre-fyra animerade giffar i hela världen.
Jag har faktiskt letat efter den snurrande skallen. Vill ha den som avatar.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
hjk said:
Har för mig att den var större.
Det var den säkert. På din skärm.

//krank, som minns att 1024*768 var jättehögt

Eller den där tacky blodiga bården som droppade lite sådär diaboliskt supertöntigt som man hade på alla hemsidor oavsett innehåll?

Fienden

Hero
This Is My Web Site. My Name Is Adam And I Am Six Teen Years Old. I Like Role Playing, Pizza And Girls! :D No, Just Kidding But I Hope You Will All Like My Site!

Möller

Hubert Hortlax
Kraetyz said:
No, Just Kidding
Om vad? Att personen ifråga gillar rollspel? Pizza? Tjejer? Att Adam verkligen heter Adam och är 16? Att det verkligen är Adams hemsida? Att det är en hemsida?

Galna tider.

Vimes

Sillkung
Hoppas att du sätter trenden med dessa sköna retro-giffar, Vitulv. Verkligen läckert!

Vitulv

Vimes said:
Hoppas att du sätter trenden med dessa sköna retro-giffar, Vitulv. Verkligen läckert!
Tack! Jag tror att det kan bli en ny trend.

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
krank said:
Gardener said:

Så är det nu. Plocka bort dem. Snyggt ska det vara.