@fjodorsenuba Kan du lägga länken till rösträknaren i startinlägget, annars är det hopplöst att hitta i allt brus?Länk till röstverktyget: https://werewolf.florin.nu/82693
Fixar!@fjodorsenuba Kan du lägga länken till rösträknaren i startinlägget, annars är det hoppläst att hitta i allt brus?
Glöm inte att Jesus kanske fått en xenomorph i sig under Paradiseulvtell. Mäster ulv och kardinalenna kanske skapar rymdbolag och slåss mot mörkret i föreningslokalen. En och annan drake och demon kanske också lurar i flaggorna...Nu när vi har röstverktyget uppe så är det väl dags att snajpa före Hägern:
Röst: @Genesis
Allt för att ligga först i drevet för alla megaloners blodpoäng!
Hmmmm…stämmer inte med mitt PM från fjodde.
Tro mig, ni vill inte se min aktivitet.
RöstHörrni byn, bara 15 dagar kvar till R1, dags att samla dreven. Rösterna är helt utspridda nu.
Låt oss hoppas Hägern väntar till det bara är några dagar kvar innan han gör sig redo att snajpa, stackarn kommer bli trött i F5-fingret annars innan spelet ens börjat.Röst
- Vimes
1
BiobunkerVII (19)- Anthrox
1
Waterhouse (27)- Basenanji
1
Andersson (36)- Alla
1
Anthrox (43)- Genesis
1
Sidd (46)
Röstställningen nu är väl perfekt för Hä…n som nu sitter med snaijperfingret redo!
Jag siar Vimes.Glöm inte att skicka in hur ni använder era förmågor innan rundans slut.
Vi nattmördar AnthroxJag siar Vimes.