Waterhouse
Bring Them Home Now
Verkar spännande, men väntar nog med att bestämma mig till jag sett trailern!
Verkar spännande, men väntar nog med att bestämma mig till jag sett trailern!
Alltså om du verkligen vill sätta dig in i Frank Herberts märkvärdiga epos ska du läsa böckerna först!Verkar spännande, men väntar nog med att bestämma mig till jag sett trailern!
Läst första men var inte så förtjust i den ärligt talat. Helt ok men förstår inte hur den kan rankas som den bästa sci-fi som någonsin skrivits av så många.Alltså om du verkligen vill sätta dig in i Frank Herberts märkvärdiga epos ska du läsa böckerna först!
@Anthrox kom ihåg att formuet kommer throttla dina pm så det kommer ta väldigt lång tid att skicka ut dem. Ha det med i beräkningarna på rundorna. Tips for coachen som gjort det för svårt för mig själv aldeles för många gånger...
Och så klart är jag med!
" There is no call we do not answer."
Det är aldrig en dum idé att vara med!Jag vill vara med. Det är säkert en dum idé men då får det väl vara det.
Samma här. För mig är det nog inte ens topp 5 av den klassiska science fiction pappa lånade ut till mig.Läst första men var inte så förtjust i den ärligt talat. Helt ok men förstår inte hur den kan rankas som den bästa sci-fi som någonsin skrivits av så många.
Passa er väldigt noga nu. Vi vill inte ha några "olyckor" innan spelstart, eller hur?Samma här. För mig är det nog inte ens topp 5 av den klassiska science fiction pappa lånade ut till mig.
Jag älskar ”Dune”! Det är…den absolut…bästa bok…jag nånsin har…läst?!!!!!! Handhjärta Frank HerbertPassa er väldigt noga nu. Vi vill inte ha några "olyckor" innan spelstart, eller hur?
Mycket bättre! Basse slipper dö av mystiska omständigheter.Jag älskar ”Dune”! Det är…den absolut…bästa bok…jag nånsin har…läst?!!!!!! Handhjärta Frank Herbert
Dune är bäst. Särskilt delen när de små dvärgarna i kåpor kommer med sin stora traktor och snor roboten och diskmaskinen. Och sedan blir de i sin tur rånade av ett (MC?)-gäng i vita hjälmar som skjuter sönder den stora traktorn och norpar plåtisarna. 5/5Passa er väldigt noga nu. Vi vill inte ha några "olyckor" innan spelstart, eller hur?
Ja, den är bra! Sedan gillar jag den där drömmen om en sorts människa som lever i en stad, äter nudlar och träffar snygga brudar som röker cigaretter. Minns det som att det regnar ganska mycket också!?Dune är bäst. Särskilt delen när de små dvärgarna i kåpor kommer med sin stora traktor och snor roboten och diskmaskinen. Och sedan blir de i sin tur rånade av ett (MC?)-gäng i vita hjälmar som skjuter sönder den stora traktorn och norpar plåtisarna. 5/5
Åh, den är asbra! Men det är väl en prequel?Ja, den är bra! Sedan gillar jag den där drömmen om en sorts människa som lever i en stad, äter nudlar och träffar snygga brudar som röker cigaretter. Minns det som att det regnar ganska mycket också!?
Nu tror jag du tänker på den här serien där Patrick Stewart är kapten på ett stort rymdskepp.Åh, den är asbra! Men det är väl en prequel?
X-men?Nu tror jag du tänker på den här serien där Patrick Stewart är kapten på ett stort rymdskepp.
Ja precis, Mupparnas Dune-avsnittNu tror jag du tänker på den här serien där Patrick Stewart är kapten på ett stort rymdskepp.