fjodorsenuba
Krigarpoet
"Marla Singer" får väl anmäla sig också.
Självklart inga handskar förstås i Fight Club!Jag utgår ifrån att alla nävar är bindande anmälningar och får det till 10 anmälda spelare nu va?
jälpSjälvklart inga handskar förstås i Fight Club!
De som inte vågar kan ju backa ur nu direkt
Det räcker inte med trailer, du måste även tagga alla som brukar spela i ett inlägg så de ser anmälningstråden!En vecka kvar på anmälan! Får vi månne se några fler tappra kämpar?
Och berätta lite spelmekaniken! (Om möjligt)Det räcker inte med trailer, du måste även tagga alla som brukar spela i ett inlägg så de ser anmälningstråden!
@BiobunkerVII @Empiricus @RasmusL etc
Jag har ju skrivit alla regler för spelet!Och berätta lite spelmekaniken! (Om möjligt)
Och ändå snackar alla som fan!Jag har ju skrivit alla regler för spelet!
Jag såg en häger på något som med god vilja skulle kunna kallas strand idag, såTypiskt att december är en så jobbig månad på jobbet, så jag kan inte vara med. Men jag tänker följa från läktaren, trots att man inte får det i Fight Cluben.
Lågflygeri föranmältJag hade verkligen tänkt vara med den här gången, men tror att jag måste avanmäla mig. Jag kommer att spela rollspel 15-16 december. Typ, hela dagen, hela natten. Jag kommer att åka hem på söndagen någon gång, men kommer antagligen att vara rätt däckad av sömnbrist, och sedan håller jag kurs måndag-torsdag veckan därpå. Tror tyvärr inte att detta är förenligt med varulvsspel.