Anthrox
Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Det är ju helt orimligt.Varför inte 8WA?
Det är ju helt orimligt.Varför inte 8WA?
Varje användare få väl delta?Tänkte vi inte skulle glömma…
Vad säger egentligen de allsmäktiga Varulvsreglerna om att ha två konton i spel samtidigt?
SL grip in nu @fjodorsenuba
Varulvsspelsnestorn @Vimes red ut det här en gång för alla
@BioBonker / BB7 / Biobunkern slingrar sig bara som en luden
Sidds låssaskomis @Slidderidoo anmäler sig.Varje användare få väl delta?
Hej! Jag ska anmäla en kompis som har strul med inloggningen.Sidds låssaskomis @Slidderidoo anmäler sig.
Inloggnings-lösenorden glömde jag på jobbet men det löser vi väl i typ R3-R4
Snyggt, nu väntar vi bara på en emoji-analys av @Waterhouse så har vi knäckt det här sen.Röstmatris för spelet hittills. @Waterhouse vevar rätt vilt åt alla håll. Tycker att @Vimes spelar försiktigt som inte röstar, men det har ju å andra sidan inte jag heller (men jag trodde att jag gjort det).
@Anthrox och @Sidd lägger metaröster på Alla/genesis. Billigt knep för att verka som att man spelar när man faktiskt inte gör det, eller ett utforskande av mekaniken i den här runda 0 som jag inte riktigt fattat än? Jag väljer att tolka det som det första, om de inte kan förklara sig bättre.
Röst: @Sidd
View attachment 16547
Jag har en fruktansvärd man-cold så ingen energi för det. Någon har försökt nattmörda mig.Snyggt, nu väntar vi bara på en emoji-analys av @Waterhouse så har vi knäckt det här sen.
Att ge någon människokyla låter som ett verk från en eldefrit. @Basenanji vad gjorde du igår mellan 21.00 och 03.00?Jag har en fruktansvärd man-cold så ingen energi för det. Någon har försökt nattmörda mig.
Okej jag erkänner att jag är ulv här i anmälningstråden.Snyggt, nu väntar vi bara på en emoji-analys av @Waterhouse så har vi knäckt det här sen.
Jag tycker att frågan ska ställas till @Brynolf som lever ett betydligt mer spännande liv än jag.Att ge någon människokyla låter som ett verk från en eldefrit. @Basenanji vad gjorde du igår mellan 21.00 och 03.00?
Har ni något tips på nått bra sätt att göra en så det inte bara blir en länk till trailer.se?
Gif-fil?Har ni något tips på nått bra sätt att göra en så det inte bara blir en länk till trailer.se?