Sysp
NNO
TackKul och välkommen!
![Red heart :heart: ❤](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/2764.png)
![Face savoring food :yum: 😋](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f60b.png)
TackKul och välkommen!
Vi har väl pratat om detta tidigare. Du är anmäld per default, kan du inte spela, pga månadslång utmaning att skapa NPC-er i något rollspel baserade på 70-tals dansband, så måste du uttryckligen avanmäla dig.va fan....hur kommer det sig att jag är med i listan anmälda?
Det skulle vi som spelat också göra, kanske med undantag för Anthrox.så jag skulle ljuga om jag sa att jag lusläst varje post
Det är ulvigt att ljuga.så jag skulle ljuga
Välkommen!och ska göra mitt bästa för att inte göra bort mig helt.
fair…..jag anmäler mig men kommer inte kunna delta mycket pga du har världens sämsta fingertoppskänsla för när det är bra att köra varulvspel. Jag kommer också prata politik i alla inlägg!Vi har väl pratat om detta tidigare. Du är anmäld per default, kan du inte spela, pga månadslång utmaning att skapa NPC-er i något rollspel baserade på 70-tals dansband, så måste du uttryckligen avanmäla dig.
Alltså jag sitter på en stol och har druckit lite för många fredagsöl för att hoppa. <3 HanifAlla som inte hoppar gillar Hanif Bali
Jag ville egentligen svara på det här inlägget med något i stil med att "det är bara miljöpartister som sitter i träd", men är rädd att @Waterhouse (som ju ändå är min storebror) ska ruttna på politiksnack. Så då tänkte jag att man skulle kunna svara med en enkel trädemoji som reaktion. Bra sätt att knyta ihop säcken. Men det går inte eftersom @Magnus Seter inte lagt till det som alternativ bland reaktionsknapparna utan prioriterar istället någon form av hjärt-emoji på begäran av @Obskyr . Nåja.@Vimes och Hanif sitting in a tree
(jag har också druckit fredagsöl)
Jag, liksom Margaret Thatcher, hoppar inte, varken på din eller Stina Dabrowskis begäran.Alla som inte hoppar gillar Hanif Bali
Ja, tycker jag och Basse gjorde en fin insats för att sänka ribban i förra spelet. Går inte att spela sämre som ulvar så alla är välkomna och kan delta!Välkommen!
Att göra bort sig helt är reserverat för mig, @Basenanji och @Waterhouse, så det får du inte göra!
Alla som inte hoppar gillar Hanif Bali
jo men jag hade redan klart för mig att du var kvasi-fascist så det låter rimligtJag, liksom Margaret Thatcher, hoppar inte, varken på din eller Stina Dabrowskis begäran.
Detta gott folk är människan ni lämnar era barn till för utbildning! Inte konstigt att allt går utför!jo men jag hade redan klart för mig att du var kvasi-fascist så det låter rimligt
Verkligen, typisk handhjärta-ulv. Som SL vill jag inte hoppa på drev men annars hade fjodor fått min röst också.
snicksnack jag är inte lärareDetta gott folk är människan ni lämnar era barn till för utbildning! Inte konstigt att allt går utför!