Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Japp jag är så lat att jag tog kartan ifrån borås djurpark, men vad är bättre referens än verkligheten liksom :gremsmile:

Kn säga redan nu att jag kommer vara borta nästa helg, ifrån fredag kväll till tisdag förmiddag.
Planen är att få in er nånstans där ni kan karaktärsspela och inte är beroende av mina uppdateringar, men det är inte garanterat att det blir så, i så fall får det bli lite spelstopp nu.

Sen Feu, jag styrde din karaktär lite där, men det kändes öppenbart vad ni skulle göra så hoppas det inte gör något.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
5,006
Location
Linköping
Känner mig inte ett dugg styrd.

Haha åt kartan, nä men det är väl bara smart att plocka en riktig förlaga.

Jag kommer också vara borta över påsk (förhandlingar pågår så jag vet inte exakt, men antagligen fredag-söndag).
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Ja, jag ska sörja att jag inte är på GothCon och åka till småland och fira min födelsedag så jag är inte hemma heller. Men om inte en kanarieresa håller mig undan från Bergsfors så gör nog inte påsken det heller. :gremwink:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Iskaral said:
Vicotnik, jag tror inte att Lunde har stannat bilen. Cissi?
Helt korrekt! Även om det hade varit en väldigt rolig twist om Danne klev ur bilen. Det är ju möjligt så som vi kryper fram. :gremwink:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Hur mycket frihet har vi? Får man eliminerar hotet bara så där eller?
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Vicotnik said:
Hur mycket frihet har vi? Får man eliminerar hotet bara så där eller?
Du kan skriva vad du ämnar göra så bestämmer Anchorman om du lyckas. Typ, "Jag attackerar med min kniv, siktar mot huvudet, försöker döda."
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
I och för sig har många, även jag någon gång, gått mycket längre än så i sina beskrivningar. Det beror väl på läget egentligen. Hur svår manövern är och hur skicklig din karaktär är. Jag brukar oftast göra som Cissi skriver och därför har Lollo blivit nedbrottad inte mindre än tre gånger hittills. Men roligt det var det och det var ju bra det!
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Iskaral said:
I och för sig har många, även jag någon gång, gått mycket längre än så i sina beskrivningar. Det beror väl på läget egentligen. Hur svår manövern är och hur skicklig din karaktär är. Jag brukar oftast göra som Cissi skriver och därför har Lollo blivit nedbrottad inte mindre än tre gånger hittills. Men roligt det var det och det var ju bra det!
Skyll på mig! Jag lyder bara Anchorman. :gremsmile:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Oh.. så Sam kommer bli nästa Nicky, som går bärserk bland sina egna :gremwink:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Nej. Det kommer inte hända. Men hon kanske slår till Danne... eller Lollo om de är jobbiga. :gremwink:
 
Top