Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Cissi said:
Vem har sagt att Morgan ska dö?! Utan honom kommer Lunde ju helt att lägga ner. Hon offrar hellre kusinen! :gremwink:
Okej då... han kan få överleva. Vi lyckas rädda honom. Sam och Morgan hinner prata lite och påvägen ut så blir han biten och Sam måste avrätta honom innan han blir Zombie. Skulle hon för övrigt klara av att döda Morgan om han blev/var Zombie?
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Vicotnik said:
Cissi said:
Vem har sagt att Morgan ska dö?! Utan honom kommer Lunde ju helt att lägga ner. Hon offrar hellre kusinen! :gremwink:
Okej då... han kan få överleva. Vi lyckas rädda honom. Sam och Morgan hinner prata lite och påvägen ut så blir han biten och Sam måste avrätta honom innan han blir Zombie. Skulle hon för övrigt klara av att döda Morgan om han blev/var Zombie?
Nej det tror jag inte. Det skulle Danne eller Lollo få göra. Sen skulle de nog få slå henne medvetslös för att hennes ångestskrik inte ska locka till sig alla zombies i Bergsfors.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Cissi said:
Vicotnik said:
Cissi said:
Vem har sagt att Morgan ska dö?! Utan honom kommer Lunde ju helt att lägga ner. Hon offrar hellre kusinen! :gremwink:
Okej då... han kan få överleva. Vi lyckas rädda honom. Sam och Morgan hinner prata lite och påvägen ut så blir han biten och Sam måste avrätta honom innan han blir Zombie. Skulle hon för övrigt klara av att döda Morgan om han blev/var Zombie?
Nej det tror jag inte. Det skulle Danne eller Lollo få göra. Sen skulle de nog få slå henne medvetslös för att hennes ångestskrik inte ska locka till sig alla zombies i Bergsfors.
Gott, då vet jag vad Daniel ska få göra... så att Sam kan skylla allt på honom. Så att hon mer eller mindre kan skylla allt skit som händer/har hänt på honom.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Inte jag. Jag vet inte om jag klarar av att spela Lunde mycket mer sabbad än hon redan är. Jag kommer inte kunna göra som Feuflux och låta henne gå den hårda vägen och bita ihop.

Jag vill inte spela en liten, gråtande boll resten av spelet (mer än vad jag redan gör :gremwink: )
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
5,006
Location
Linköping
Jag är bra på att stänga av känslor. :gremsmile: (Försvarsmekanism. Det räcker att se på nyheterna en genomsnittlig dag för att göra mig genomdeprimerad över världsläget.)

Bra att ni påminnde om motgiftet förresten, det hade jag glömt att Bengt hade.
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Cissi said:
Jag vill inte spela en liten, gråtande boll resten av spelet (mer än vad jag redan gör :gremwink: )
Och sedan händer det: Zombisarna börjar också att gråta!
The End!
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Iskaral said:
Cissi said:
Jag vill inte spela en liten, gråtande boll resten av spelet (mer än vad jag redan gör :gremwink: )
Och sedan händer det: Zombisarna börjar också att gråta!
The End!
De gråter över Lundes olycka? Yeah, right!

Tänk att feuflux lyckades få ut nått vettigt av min och Vicos galenskap. :gremsmile: Jag är imponerad!
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Cissi said:
Iskaral said:
Cissi said:
Jag vill inte spela en liten, gråtande boll resten av spelet (mer än vad jag redan gör :gremwink: )
Och sedan händer det: Zombisarna börjar också att gråta!
The End!
De gråter över Lundes olycka? Yeah, right!

Tänk att feuflux lyckades få ut nått vettigt av min och Vicos galenskap. :gremsmile: Jag är imponerad!
jag är inte galen, det låter så negativt... Jag ser mig mer som mythos forskare.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Vicotnik said:
Cissi said:
Iskaral said:
Cissi said:
Jag vill inte spela en liten, gråtande boll resten av spelet (mer än vad jag redan gör :gremwink: )
Och sedan händer det: Zombisarna börjar också att gråta!
The End!
De gråter över Lundes olycka? Yeah, right!

Tänk att feuflux lyckades få ut nått vettigt av min och Vicos galenskap. :gremsmile: Jag är imponerad!
jag är inte galen, det låter så negativt... Jag ser mig mer som mythos forskare.
"I'm not crazy! My mother had me tested."
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Jag läste Anchormans:

Zoot, Bengt, Axel och Birgit

[Självklart menar jag dem, ska dubbelkolla namn i fortsättningen...]

Och jag tänkte: Vem fan är Zoot? Vad har jag missat? :gremsmile:

Edit: Dags att gå och lägga sig!
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Iskaral said:
Jag läste Anchormans:

Zoot, Bengt, Axel och Birgit

[Självklart menar jag dem, ska dubbelkolla namn i fortsättningen...]

Och jag tänkte: Vem fan är Zoot? Vad har jag missat? :gremsmile:
Lilla hjärtat! :heart:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Jag kommer vara frånvarande från spelet från och med i morgon i och med Gothcon fram tills efter påsk.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Känns som att vi har ett bra flyt nu, men eftersom jag, feuflux och vicotnik är borta hela påsken så kanske det är lika bra med spelstopp.

Så inget postande mellan Fredag och Måndag?
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Anchorman said:
Känns som att vi har ett bra flyt nu, men eftersom jag, feuflux och vicotnik är borta hela påsken så kanske det är lika bra med spelstopp.

Så inget postande mellan Fredag och Måndag?
Okej... Om ni spelar med oss ikväll! Det är du nu Anchorman! Eller egentligen är det Iskaral... *hint*
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Jag kommer inte hinna spela ikväll jag har för mycket att göra in för gothcon som jag måste fixa idag.
 
Top