Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,345
Location
Göteborg
you killed kenny!

Tack för ett bra spel allihop. Det är första forumsspelet som jag deltagit i som fungerat riktigt bra. Jag har inte alltid lyckats vara så aktiv som jag hade velat vara för att göra det rättvisa, men karaktären var också lite vald me det i åtanke, och jag gillar verkligen stämningen som det har skapat.

Som det blev så kändes det krystat om hon skulle överlevt situationen och då ville jag att det skulle sluta så här. Att det sen ska dra igång ett varulvsspel efter Gothcon gjorde också att jag kände att jag skulle ha ännu mindre tid att lägga på detta så det var lika bra att avsluta för min del.

Men återigen, Tack alla!
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Bra spelat, Björn. Jag kommer sakna Mormor Ganja, men aktiviten ifrån dig var mestadels nattetid vilket gjorde att det var svårt att få igång nåt spelande.
Sen lämnade ju Lollo Felicia utanför och då blev det ju den här situationen.

Jag hoppas du fortsätter följa vårat lilla spel iaf :gremsmile:
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Ja snygg avslutning :gremsmile:

Ber om ursäkt för låg aktivitet... vi kan ju låtsas som att det tog lång tid innan jag kom fram till zoot, första lugna stunden nu sedan förra fredagen och nu är ju typ alla andra borta :gremsmile:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Nu är påsken faktiskt slut! Ja, i princip... Anchorman var är du? Nu vill vi ha lite tempo igen!
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
5,006
Location
Linköping
Cissi said:
Nä, nu spelar jag själv!
Märker det. Du är inne och redigerar Anchormans inlägg. Hur många sekunder har du varit moderator? Lite tidigt för storhetsvansinne va? :gremwink:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Feuflux said:
Cissi said:
Nä, nu spelar jag själv!
Märker det. Du är inne och redigerar Anchormans inlägg. Hur många sekunder har du varit moderator? Lite tidigt för storhetsvansinne va? :gremwink:
Han hade skrivit "Cissi" istället för "Sam" och när jag försökte få kontakt i praten så var han redan väck. Så jag tog saken i egna händer. :gremsmile:
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Förstå att till en början använde Mörkrets Drottning moderatorstiteln med de bästa av avsikter, men långsamt långsamt började...

:heart:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Iskaral said:
Förstå att till en början använde Mörkrets Drottning moderatorstiteln med de bästa av avsikter, men långsamt långsamt började...

:heart:
:gremblush:

Jag ska skärpa mig.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Iskaral om det är dörren som vi kom in igenom så sitter Danne och blockerar den.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
För att klargöra dörrarna:

Daniel sitter vid dörren ni kom igenom alldeles ovan trappan.

Dunkningarna hördes ifrån en annan dörr nere i källaren.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Han vägrar inte men så länge det är Zombies där ute vill han nog ha en motivering till varför.
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Jag tänker att det finns utrymme att glänta på dörren även om Daniel står i vägen så att den inte går öppna helt.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Anchorman finns det några andra utgångar där vi befinner oss? Daniel har trots allt kollat runt efter det.
 
Top