Nekromanti Annons

Riddaren

Swashbuckler
Jepp, just det... Här nedan anges nisse som beteckning, vilket är beteckningen för medhjälpare inom projektet INKA: http://www.rollspel.nu/inka/index.shtml

Härmed söker jag efter en och annan nisse som vill hjälpa med vissa saker som jag är ansvarig för. Det är två olika funktioner jag behöver ha några nissar till.

1) Eonnisse
Antagningskrav: Kunskap om rollspelet Eon och världen Mundana, Tillgång till internet
Kunskapskriterier: Fantasi, gillar att skriva
Arbetsuppgifter: Hitta på rykten, hitta på slp:er, hitta på äventyrsplatser, kan även få renskriva vissa delar m.m.

2) Kontrollantnisse
Antagningskrav: Tillgång till internet, bra på svenska språket, fördel om du har bredband eller liknande (men inget krav)
Kunskapskriterier: Internet, Surfa främst
Arbetsuppgifter: Surfa igenom hela INKA-projektet, kontrollera att allt funkar som länkar m.m. Kontrolläsa (korrekturläsa) m.m.

Ansökan med betyg och referenser skickas till (äh, strunta i betyg och sådant, bara ni uppfyller kraven).
fredrik.derefeldt@ebox.tninet.se
eller skriva ett svar här

Ange vilken eller vilka tjänster du vill ha ;-)

Riddaren - ansvarig för Eon-domänen och kontrollantansvarig

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie

Tokugawa Ieyasu

Swordsman
Jag skulle nästan kunna hjälpa till med Eonbiten, för jag har Eon- och Mundanakunskap, Internet, fantasi och skriventusiasm. Men tid är lite mer knappt. Det beror på hur komplicrade uppgifterna är.

Place upon my tomb the head of Minamoto Yoritomo.
/Taira Kiyomori

Alvdräpe

Veteran
Kontollantnisse?

Humanistiskt besserwisserprogram, duger det? Har tillgång till någon skum snabb uppkoppling. Jag HATAR särskrivningar och stavfel.

Korrektion #1:
"...eller skriva ett svar här..."
ska vara: "...eller skriv ett svar här..."

Riddaren

Swashbuckler
Varför tror du jag skrev så?

Ett sätt helt enkelt att kunna kontrollera de som ansöker, om de upptäcker felen ;-)

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie

Alvdräpe

Veteran
Mer kontroller?

"...kontrollera de som ansöker..."
...kontrollera dem som ansöker...

Ja, jag är en besserwisser.

Azagthoth

Myrmidon
Re: Mer kontroller?

Nu är det förvisso helt legitimt att använda båda dessa former i det svenska skrivspråket...

/Azagthoth

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Snart... [OT]

består väl det svenska skriftspråket (och alla andra språk) helt av förkortningar och förenklingar. Undrar när 'de' och 'dem' smälter ihop till 'dom'.

Fö vet jag inte själv när man ska använda 'de' respektive 'dem' /images/icons/wink.gif.

[color:red]/P|uT0NiUm</font color=red>
Point

Click

KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!

Alvdräpe

Veteran

Legitimt, ja. Moraliskt riktigt? Nej.

Alvdräpe, inte helt seriös.

Azagthoth

Myrmidon
Re: Snart... [OT]

Det har redan skett. Det är numera helt okej att skriva dom. Det viktigaste numera är att vara konsekvent i användandet.

/Azagthoth

Azagthoth

Myrmidon

Även om du inte är helt seriös så håller jag med dig. Moraliskt felaktigt är kanske att ta i, men ändå...

/Azagthoth