Riddaren
Swashbuckler
Jepp, just det... Här nedan anges nisse som beteckning, vilket är beteckningen för medhjälpare inom projektet INKA: http://www.rollspel.nu/inka/index.shtml
Härmed söker jag efter en och annan nisse som vill hjälpa med vissa saker som jag är ansvarig för. Det är två olika funktioner jag behöver ha några nissar till.
1) Eonnisse
Antagningskrav: Kunskap om rollspelet Eon och världen Mundana, Tillgång till internet
Kunskapskriterier: Fantasi, gillar att skriva
Arbetsuppgifter: Hitta på rykten, hitta på slp:er, hitta på äventyrsplatser, kan även få renskriva vissa delar m.m.
2) Kontrollantnisse
Antagningskrav: Tillgång till internet, bra på svenska språket, fördel om du har bredband eller liknande (men inget krav)
Kunskapskriterier: Internet, Surfa främst
Arbetsuppgifter: Surfa igenom hela INKA-projektet, kontrollera att allt funkar som länkar m.m. Kontrolläsa (korrekturläsa) m.m.
Ansökan med betyg och referenser skickas till (äh, strunta i betyg och sådant, bara ni uppfyller kraven).
fredrik.derefeldt@ebox.tninet.se
eller skriva ett svar här
Ange vilken eller vilka tjänster du vill ha ;-)
Riddaren - ansvarig för Eon-domänen och kontrollantansvarig
Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
Härmed söker jag efter en och annan nisse som vill hjälpa med vissa saker som jag är ansvarig för. Det är två olika funktioner jag behöver ha några nissar till.
1) Eonnisse
Antagningskrav: Kunskap om rollspelet Eon och världen Mundana, Tillgång till internet
Kunskapskriterier: Fantasi, gillar att skriva
Arbetsuppgifter: Hitta på rykten, hitta på slp:er, hitta på äventyrsplatser, kan även få renskriva vissa delar m.m.
2) Kontrollantnisse
Antagningskrav: Tillgång till internet, bra på svenska språket, fördel om du har bredband eller liknande (men inget krav)
Kunskapskriterier: Internet, Surfa främst
Arbetsuppgifter: Surfa igenom hela INKA-projektet, kontrollera att allt funkar som länkar m.m. Kontrolläsa (korrekturläsa) m.m.
Ansökan med betyg och referenser skickas till (äh, strunta i betyg och sådant, bara ni uppfyller kraven).
fredrik.derefeldt@ebox.tninet.se
eller skriva ett svar här
Ange vilken eller vilka tjänster du vill ha ;-)
Riddaren - ansvarig för Eon-domänen och kontrollantansvarig
Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie